Jeśli jesteś osobą, która posiada:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 3 lat doświadczenia na stanowisku starszego specjalisty ds. zakupów z obszaru usług zdefiniowanych w jednej lub kilku z podanych kategorii tj. administracja, usługi doradcze lub prawne, HR i benefity – doświadczenie w branży finansowej będzie dodatkowym atutem
- dobra znajomość technik negocjacyjnych popartą osiąganymi rezultatami
- umiejętność planowania, analizy danych i szybkiej oceny zmieniających się warunków
- znajomość j. angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie negocjacji
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- prowadzeniu procesów zakupowych mających na celu wybór najkorzystniejszych warunków
- definiowanie planu działania, który wspiera cele oszczędnościowe oraz generują wartość dodaną dla Banku
- monitorowaniu trendów i zmian na rynku dostawców,
- analizowaniu i optymalizowaniu portfela dedykowanych kategorii zakupowych
- raportowaniu z prowadzonych procesów zakupowych
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.