Pragniesz poznać świat bankowości od środka i zdobyć pierwsze doświadczenie? Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Jeśli chcesz nauczyć się jak:
- jak profesjonalnie zarządza się procesami i usługami IT w dużej firmie
- jak w praktyce organizować procesy wsparcia, w oparciu o budowane modele obiektów IT w repozytoriach – (narzędziach obsługi procesami)
- jak wykorzystać narzędzia do zarządzania kooperacją z dostawcami, czy w ramach dużych wdrożeń zmian na systemach informatycznych według światowych standardów Change Management
- jak rozwiązywać zaawansowane problemy przy zastosowaniu best practices Problem Management’u
- jak radzić sobie ze sprawnym usuwaniem awarii systemów stosując metodykę Incident Management.
- możesz też dowiedzieć się jak organizować i kontrolować realizację testów nowych rozwiązań informatycznych (aplikacji i infrastrukturalnych)
- jak proces Test Management konsoliduje się pozostałymi z pozostałymi procesami ITIL.
to, ten staż jest właśnie dla Ciebie!
Jeżeli jesteś osobą:
- komunikatywną i otwartą na współpracę w zespole
- chcącą poznać praktyczną stronę zastosowania wiedzy z zakresu procesów IT Service Management
- znającą podstawowe narzędzia pracy biurowej (MS Office, Teams)
- a może posiadasz już doświadczenie w bardziej zaawansowanych narzędziach jak PowerBI lub JIRA
- MS SQL i masz zacięcie informatyczne
to szukamy właśnie Ciebie!
Czujesz, że ten staż został stworzony specjalnie do Ciebie? Aplikuj do nas!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (płatny 6-miesięczny staż),
- elastyczny czas pracy: ½ etatu lub więcej - Ty wybierasz!
- ciekawy program onboardingowy i opiekę mentora,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat i dzień na „U” itp.),
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
- ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet.