Trener Obsługi Klienta

Edukacja

Trener Obsługi Klienta

Edukacja
-, Kraków

Alior Bank SA

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Opis stanowiska


Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • prowadzeniu szkoleń jakościowych i merytorycznych z elementami sprzedażowymi,

  • pracy indywidualnej z pracownikami obsługi klienta skierowanej na podnoszenie jakości obsługi oraz wyników sprzedażowych, również poprzez wsparcie podczas treningu on-the-job,

  • analizowaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Contact Center,

  • przygotowywaniu oraz bieżącym aktualizowaniu programów i materiałów szkoleniowych, bazy wiedzy, jak również szkoleń e-learningowych,

  • monitorowaniu i raportowaniu rezultatów oraz jakości prowadzonych szkoleń, a także rekomendowaniu działań wspierających,

  • podnoszeniu i weryfikacji wiedzy oraz poziomu umiejętności sprzedażowych pracowników obsługi klientów oraz realizacji działań związanych z podnoszeniem poziomu jakości obsługi.


Wymagania

Jeśli jesteś osobą, która

  • posiada doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta,

  • wykazuje się empatią, relacyjnością oraz wysoką jakością obsługi i kompetencjami miękkimi, zwłaszcza w zakresie telefonicznej obsługi klienta,

  • może pochwalić się sukcesami w obsłudze klienta i praktyczną znajomością technik negocjacyjnych,

  • jest komunikatywna i posiada predyspozycje do uczenia innych,

  • jest kreatywna i pomysłowa,

  • zna pakiet MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) i potrafi go wykorzystać w praktyce.

  • Mile widziane praktyczne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, coachingu.

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży / zarządzaniu sprzedażą produktów i usług bankowych, zwłaszcza w kanałach zdalnych.

 

Oferujemy

  • umowę o pracę

  • pracę hybrydową (3-4 dni w tygodniu w biurze),

  • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”

  • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,

  • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych

  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

techniki negocjacyjne

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

Mile widziane

prowadzenie szkoleń

Coaching

sprzedaż

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.08.2025

O firmie

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją,...

Zobacz profil firmy