Aplikuj na to stanowisko, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą,
- masz umiejętność projektowania działań rozwojowych i szkoleniowych,
- wiesz jak facylitować spotkania,
- potrafisz pracować projektowo,
- masz doświadczenie w prowadzeniu sesji mentoringowych / coachingowych,
- uważasz, że nie ma dobrej sprzedaży bez jakości
- posiadasz prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- kurs trenerski i coachingu będą mile widziane.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- wspieraniu regionu sprzedaży poprzez prowadzenie treningów on-the-job,
- projektowaniu i udziale w działaniach rozwojowych dla pracowników i menedżerów,
- wsparciu procesów onboardingowych,
- analizie wyników sprzedażowych i jakościowych oraz rekomendowaniu działań,
- prowadzeniu szkoleń/warsztatów sprzedażowych oraz z zakresu kompetencji miękkich,
- analizie skuteczności działań rozwojowych i ich przełożenia na wyniki biznesowe,
- prowadzeniu projektów związanych z rozwojem kompetencji i podnoszeniem poziomu jakości sprzedaży,
- analizie rynku i zmieniających się trendów w obszarze customer experience,
- rekomendowaniu zmian podnoszących efektywność procesów jakości obsługi,
- prowadzeniu i moderowaniu spotkań wewnątrz firmy i organizowanych na zewnątrz
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę mobilną głównie na terenie woj. mazowieckiego,
- możliwość rozwoju swoich kompetencji,
- zaangażowany i nastawiony na współpracę zespół ludzi z dużym poczuciem humoru
- wymagającego szefa, który deleguje odpowiedzialność i oferuje dużą autonomię działania
- dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).