Business Development Associate
Sprzedaż

Business Development Associate

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Allegro.pl

Allegro.pl

Jesteśmy częścią czegoś większego. Grupa Allegro to 10 firm tworzących wiodącą w Europie Środkowej markę e-commerce. Baza naszych sprzedawców liczy obecnie około 135 tys. merchantów, a łącznie mamy prawie 18 milionów klientów. Jednym z naszych celów jest rozwijać e-commerce tak, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia i najprostszy proces zakupowy poprzez platformy sprzedażowe.Chcesz zadbać o to razem z nami? Dołącz do zespołu.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Retail/FMCG

negocjacje

język angielski

język polski

Microsoft Office

Opis stanowiska

Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Weźmiesz udział w spotkaniach negocjacyjnych, odpowiesz za relacje z dostawcami/ producentami, za bieżące kontakty oraz ustalenia operacyjne
  • Zajmiesz się sprawdzaniem dostępności asortymentowej, poziomu rotacji magazynowej i rekomendowaniem zakupów do akcji promocyjnych
  • Będziesz koordynował/a ustalenia warunków finansowych z dostawcami, harmonogramy promocyjne, wsparcie marketingowe, długookresowe plany rozwoju marki
  • Wesprzesz proces planowania biznesu oraz strategię pricingu i promocji
  • Będziesz monitorować wyniki Allegro oraz poziom realizacji kluczowych KPI (m.in. sprzedaż, marżowość), schodząc do poziomu produktu
  • Przeanalizujesz trendy rynkowe oraz udziały rynkowe w obszarze portfolio wybranych dostawców
  • Na podstawie analiz zidentyfikujesz możliwości, które podniosą wyniki biznesowe w kategoriach Kids, Supermarket/FMCG, Health&Beauty
  • W ramach rozwoju 1P będziesz współpracował z innymi zespołami tj. Commercial Excellence, 3P Commerce, Technology, Delivery Experience, Legal, Customer Experience


Ze swojej strony oferujemy:

  • Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracyPracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
  • Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a


Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach takich jak: Category Manager/ Key Account Manager/ Kupiec
  • Masz minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w branży Retail lub FMCG
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • Swobodnie komunikujesz się w języku polskim oraz angielskim
  • Jesteś otwarty/a i komunikatywna/a, nie boisz się podejmować działań i wychodzić z inicjatywą
  • Biegle znasz pakiet Microsoft Office, w szczególności zaawansowane funkcje Excela
  • Posiadasz doświadczenie w prognozowaniu sprzedaży


Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast


Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć

Rekomendowane oferty

Account Executive

Nowa
GPD Agency & Film Studio
Poznań
język angielski
social media
Microsoft Office
Nowa