Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Weźmiesz udział w spotkaniach negocjacyjnych, odpowiesz za relacje z dostawcami/ producentami, za bieżące kontakty oraz ustalenia operacyjne
- Zajmiesz się sprawdzaniem dostępności asortymentowej, poziomu rotacji magazynowej i rekomendowaniem zakupów do akcji promocyjnych
- Będziesz koordynował/a ustalenia warunków finansowych z dostawcami, harmonogramy promocyjne, wsparcie marketingowe, długookresowe plany rozwoju marki
- Wesprzesz proces planowania biznesu oraz strategię pricingu i promocji
- Będziesz monitorować wyniki Allegro oraz poziom realizacji kluczowych KPI (m.in. sprzedaż, marżowość), schodząc do poziomu produktu
- Przeanalizujesz trendy rynkowe oraz udziały rynkowe w obszarze portfolio wybranych dostawców
- Na podstawie analiz zidentyfikujesz możliwości, które podniosą wyniki biznesowe w kategoriach Kids, Supermarket/FMCG, Health&Beauty
- W ramach rozwoju 1P będziesz współpracował z innymi zespołami tj. Commercial Excellence, 3P Commerce, Technology, Delivery Experience, Legal, Customer Experience
Ze swojej strony oferujemy:
-
Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
-
Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracyPracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
-
Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
- Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach takich jak: Category Manager/ Key Account Manager/ Kupiec
- Masz minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w branży Retail lub FMCG
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
- Swobodnie komunikujesz się w języku polskim oraz angielskim
- Jesteś otwarty/a i komunikatywna/a, nie boisz się podejmować działań i wychodzić z inicjatywą
- Biegle znasz pakiet Microsoft Office, w szczególności zaawansowane funkcje Excela
- Posiadasz doświadczenie w prognozowaniu sprzedaży
Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć