
Na co dzień widzisz w Allegro tzw. "oferty sponsorowane", które serwujemy z naszego, autorskiego rozwiązania działającego biznesowo w modelu PayPerClick. Dzięki platformie Allegro Ads tysiące wystawiających może dodatkowo promować swoje oferty, dzięki temu więcej zarabiać.
Oferty sponsorowane to system, w którym ruch mierzy się w tysiącach zapytań na sekundę, a jego niezwykle ważnym elementem jest jak najlepsze dopasowanie ofert sponsorowanych do oczekiwań i zapytań naszych klientów.
Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Będziesz realizować i optymalizować kampanie reklamowe w środowisku programmatycznym – odpowiedzialność za operacyjny sukces kampanii definiowany realizacją uzgodnionych z klientem KPI kampanii
- Weźmiesz odpowiedzialność za kontrolę jakości przeprowadzanych kampanii reklamowych w tym kampanii w oparciu o dane
- Wśród Twoich zadań będzie rozwój kompetencji w zespole związanych z optymalizacją kampanii reklamowych w środowisku programatycznym
- Będziesz odpowiadać za rozwój narzędzi wspomagających emisję formatów reklamowych oraz ich raportowanie
- Weźmiesz odpowiedzialność za traffic kampanii - implementację kodów mierzących, wprowadzanie kampanii do systemów realizacyjnych (DSP)
- Do Twoich obowiązków należeć będzie zakup powierzchni u zewnętrznych wydawców (spoza Allegro)
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
- Zespół, do którego dołączysz jest bardzo zgrany, ambitny, wspólnie dąży do realizacji postawionych celów
- Będziesz odpowiedzialny za optymalizację i realizację kampanii dla największych marek na allego.pl, pracę z danymi – profilami Allegro
- Będziesz współpracować z największymi markami w kontekście rekomendacji działań zwiększających efektywność działań reklamowych
- 92% naszych pracowników rekomenduje nas jako świetne miejsce pracy
Ofertę kierujemy do osób, które:
- Mają doświadczenie z systemami programmatycznymi SSP (GAM) , znają DSP (Adform, mile widziany DV360)
- Znają zagadnienia związane z technologią serwowania reklam, metrykami pomiaru skuteczności reklamy oraz strategią optymalizacji kampanii
- Mają doświadczenie w pracy z danymi (1st, 2nd, 3rd party),
- Bardzo dobrze znają produkty z rodziny MS Office (excel, word, power point)
- Mile widziana znajomość zagadnień e-mail marketingu oraz technologii HTML/CSS

Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny?
📩 1. Prześlij CV.
📞 2. Call z Rekruterem i test językowy.
🕵 3. Rozwiąż zadanie.
🗣️ 4. Przyjdź na 2 spotkania.
🤝 5. Rozpocznij pracę.
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć!