Altavia Kamikaze + K2 to agencja 360, powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Łączy 18-letnie doświadczenie Altavia Kamikaze, agencji kreatywnej z technologicznym DNA, z 26-letnią historią K2 Create, pioniera branży digital, oraz ekspertyzą K2 Precise w mediach, performance, SEO, content marketingu i martech. Działa jako One-Stop-Shop, oferując kompleksową komunikację dla największych marek w Polsce, w tym z sektorów bankowości, telekomunikacji, piwowarstwa, beauty i retail.
Szukamy energicznych i zaangażowanych osób, które z pasją podchodzą do komunikacji w social media i nie tylko! Jeśli umiesz zbudować świetną relację z klientem, rozumiesz obustronną potrzebę dowożenia biznesowych KPI, a zmienne środowisko Cię motywuje, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Pracujemy z dużymi markami, które stawiają na kreatywne rozwiązania – jeśli więc masz głowę pełną pomysłów i energię do działania, to miejsce dla Ciebie!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Senior Account Manager / Social Media Lead do zespołu klienckiego z branży telekomunikacyjnej.
-
Odpowiedzialność za zespół kliencki - będziesz organizować i wspierać realizację zadań w teamie jako jego lider.
-
Budowanie relacji: Jako partner dla naszych klientów będziesz wsłuchiwać się w ich potrzeby i proponować rozwiązania, które faktycznie robią różnicę.
-
Tworzenie inspirującego contentu: Od grafik i wideo po treści, które angażują – praca Waszego zespołu ma przyciągać i zostawać w pamięci odbiorców.
-
Wprowadzanie świeżych pomysłów: Uwielbiasz proponować nowe rozwiązania? Świetnie! Cenimy kreatywność i otwartość na zmiany, a także wspieranie zespołu w wypracowywaniu najlepszych taktyk.
-
Prezentacja pomysłów: Pokaż klientom swoje wizje i przekonaj ich, że to najlepszy kierunek!
-
Analiza i raportowanie: Wspólnie z zespołem będziesz monitorować kampanie i szukać sposobów, by były jeszcze efektywniejsze.
- Masz 4-5 lat doświadczenia pracy w komunikacji z naciskiem na digital i social media, w tym minimum 2 lata pracy w agencji na podobnym stanowisku.
- Wiesz, co to #TEAMwork, a social media są dla Ciebie nieustającym źródłem inspiracji i rozwoju.
- Rozumiesz potrzeby Klienta i znajdujesz sposoby, aby wspierać Jego biznes i rentowność prac agencji.
- Masz poczucie misji i chęci podjęcia wyzwania zmiany w komunikacji w kanałach social media Klienta.
- Radzisz sobie z szybkim tempem pracy i potrafisz organizować środowisko pracy dla koleżanek i kolegów z zespołu.
- Znasz się na trendach, cechuje Cię proaktywność i samodzielność: nie czekasz na instrukcje, tylko działasz!
- Wiesz, w jakim celu i jak korzystać z narzędzi, jak Asana, Sotrender, NapoleonCat, IconoSquare, etc.
-
Kafeteria MyBenefit – w niej znajdziesz opiekę medyczną Luxmed, Kartę Multisport i ubezpieczenie Generali.
-
Lekcje angielskiego – podszlifuj swój język w pracy!
-
Wsparcie psychologiczne – zawsze, gdy tego potrzebujesz.
Jeśli czujesz, że to miejsce dla Ciebie – aplikuj już teraz!