Specjalista ds. Kadr i Płac
Nowa
HR

Specjalista ds. Kadr i Płac

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
amavat

amavat

Jesteśmy zespołem, który sprawia, że europejscy przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwoju swojego biznesu, zamiast głowić się nad podatkami! 🚀 Specjalizujemy się w rejestracji i rozliczaniu VAT dla firm sprzedających za granicę – zajmujemy się tym, co skomplikowane, żeby nasi klienci mogli rozwijać się bez przeszkód. Dzięki znajomości międzynarodowych procedur i automatyzacji procesów pomagamy firmom działać zgodnie z przepisami podatkowymi w różnych krajach Europy. Niezależnie od tego, czy ktoś dopiero startuje z e-commerce, czy jest już rynkowym wyjadaczem – dopasowujemy nasze rozwiązania do jego potrzeb.

Wymagane umiejętności

Płatnik

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

🔎  Do Twoich obowiązków będzie należało:


  • Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych administrowanie dokumentacją personalną.

  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeń z ZUS, GUS i PFRON.

  • Sporządzanie deklaracji podatkowych.

  • Rozliczanie czasu pracy.


🛠 Czego od Ciebie oczekujemy?


  • Wykształcenie wyższe.

  • Doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac.

  • Znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik.

  • Zdolności analityczne.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja czasu pracy.


🌟 Mile widziane (ale nie obowiązkowe!)


  • Znajomość jęz. angielskiego.


✨ Co oferujemy?


  • Samodzielność i swoboda działania.

  • Niepowtarzalna atmosfera. 

  • Benefity, które umilą Ci życie.

  • Możliwość rozwoju.

  • Stabilne warunki zatrudnienia.





💡 Kim jesteśmy?


Jesteśmy zespołem, który sprawia, że europejscy przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwoju swojego biznesu, zamiast głowić się nad podatkami! 🚀 Specjalizujemy się w rejestracji i rozliczaniu VAT dla firm sprzedających za granicę – zajmujemy się tym, co skomplikowane, żeby nasi klienci mogli rozwijać się bez przeszkód. Dzięki znajomości międzynarodowych procedur i automatyzacji procesów pomagamy firmom działać zgodnie z przepisami podatkowymi w różnych krajach Europy.


Nasze nowoczesne technologie pozwalają minimalizować koszty i ryzyko, a jednocześnie dostarczamy naszym klientom aktualne informacje o ich rozliczeniach. Niezależnie od tego, czy ktoś dopiero startuje z e-commerce, czy jest już rynkowym wyjadaczem – dopasowujemy nasze rozwiązania do jego potrzeb. Jeśli chcesz pracować w firmie, która łączy technologię, podatki i biznes, a przy okazji masz ochotę działać w fajnym, komunikatywnym zespole – to jesteśmy miejscem dla Ciebie! 🎯💼