Ancymony (*ancy)
Jesteśmy ancy. Od 27 lat tworzymy skuteczne koncepty kreatywne dla marek. Tworzymy unikalną strukturę ośmiu wyspecjalizowanych zespołów kreatywnych (business unitów), które wspólnie budują szeroki zakres kompetencji marketingowych.
Cześć!
Szukamy digital graphic designera_ki do zespołu specjalizującego się w obsłudze mediowej i kampaniach digitalowych.
Kto szuka, czyli słówko o ancy:
Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Od 27 lat wspieramy marki w rozwoju – zarówno globalne, jak i lokalne. Mamy stałych klientów i przemyślane procesy pozyskiwania nowych. Pracujemy w sposób poukładany, obejmujący cztery obszary kluczowe dla długofalowego wzrostu każdej marki: strategię, kreację, media i technologię. Ta praca wychodzi nam dobrze – biznes się rozwija, a my zatrudniamy kolejne f-ancy osoby :)
Działamy w strukturze business unitów – wyspecjalizowanych, autonomicznych zespołów. Ale się w nich nie zamykamy! Dzielimy się know-how dzięki częstym szkoleniom wewnętrznym (w ramach autorskiej Ancykademii) oraz komercyjnym projektom cross-zespołowym.
Nasze supermoce? Liczne, a wśród nich zwinność i odwaga. Śmiało testujemy nowe rozwiązania, odważnie projektujemy własną przyszłość, np. poprzez innowacyjne produkty i usługi. Zamiast czekać na brief, sami po niego sięgamy. Dlatego, jeśli masz pomysły na rozwój biznesu czy usprawnienia zespołowe, u nas będziesz mógł_mogła je wdrożyć. Proaktywność? Lubimy!
Co jeszcze? Jeszcze to, że w ancy ludziom się chce. Naszym wspólnym mianownikiem są pasja i zaangażowanie. Doceniamy – entuzjastyczne działanie! A w tym działaniu tak samodzielność, jak i współpracę. Bo razem możemy sięgać po znacznie więcej :)
Od kandydata_ki, którego_ej szukamy, potrzebujemy:
🔶 Znajomości pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat). Mile widziana Figma i narzędzia AI :)
🔶 Znajomości pakietu MS (Word, Excel, Power Point).
🔶 Umiejętności sprawnego korzystania z banków zdjęć, animacji, wideo (np. Shutterstock).
🔶 Doskonałej znajomości digitalowych formatów reklamowych i standardów projektowania pod digital (np. SoMe, Google, Programmatic). To jest dla nas SUPERWAŻNE.
🔶 Umiejętności przygotowywania materiałów referencyjnych.
🔶 Pilnowania zgodności projektów graficznych w kontekście przeformatowania i dalszej realizacji kampanii.
🔶 Skrupulatności i rzetelności w archiwizowaniu materiałów graficznych i animacji (pliki otwarte, finalne, wizualizacje itd.).
🔶 Samodzielności, a zarazem umiejętności skutecznego współdziałania.
🔶 Odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań + śmiałej proaktywności – wszelka inicjatywa bardziej niż mile widziana!
🔶 Umiejętności „dogadywania się”. Stawiamy na szczerą, konstruktywną i efektywną komunikację. I na konstruktywny feedback.
🔶 Postawy „can do” na co dzień :)
Zakres obowiązków:
✨ Udział w projektach ongoingowych i przetargowych – research, propozycje i pomysły wizualne, współpraca przy opracowywaniu big idei i planowaniu działań dla marki, projektowanie touchpointów wizualnych, stylów, masterów.
✨ Rozwój kompetencji specjalistycznych – nauka zagadnień z obszaru projektowania graficznego, obserwowanie trendów, poznawanie nowych narzędzi oraz formatów reklamowych i dzielenie się wiedzą z innymi.
✨ Projektowanie kreatywne – tworzenie statycznych materiałów graficznych i ew. prostych animowanych do mediów społecznościowych oraz do kampanii reklamowych; tworzenie podglądów, wizualizacji, propozycji reklamowych, przeformatowań KV na inne nośniki, w tym do mediów ATL, BTL; tworzenie szablonów i motywów prezentacji.
Co zapewniamy:
✅ Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
✅ Pracę w doborowym towarzystwie – zgrany zespół z podejściem „da się” i wielką otwartością i życzliwością do drugiego człowieka :)
✅ Świetnie zorganizowaną pracę zdalną (choć od czasu do czasu lubimy też spotkać się w krakowskim biurze).
✅ Wcześniejsze rozpoczynanie weekendów – w piątki pracujemy 2 h krócej.
✅ Atrakcyjny i transparentny system premiowy.
✅ Benefitowe klasyki – dofinansowanie prywatnej opieki medycznej lub karty Multisport.
✅ Dostęp do platformy wellbeingowej HearMe.
✅ Możliwość udziału w licznych szkoleniach.
✅ Jasno zdefiniowaną ścieżkę rozwoju kariery.
✅ Dużą autonomię w działaniu i realny wpływ na rozwój zespołu.
Jak przebiega rekrutacja🔍
👉 Jeśli Twoje CV spotka się z naszymi potrzebami, odezwiemy się do Ciebie i prześlemy zadanie rekrutacyjne.
👉 Na drugi etap rekrutacji – rozmowę indywidualną – zaprosimy autorów najlepszych rozwiązań.
👉 Trzeci etap to już decyzja o zatrudnieniu :)
Bez względu na podjętą decyzję, otrzymasz informację o wyniku rekrutacji.
Zapraszamy! Aplikuj przez formularz📮
Rekomendowane oferty