Creative & Analytics Strategist
Nowa
Marketing

Creative & Analytics Strategist

6 500 - 11 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 500 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 500 - 11 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 500 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

content marketing

Canva

Slack

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

Google Analytics

Asana

Mile widziane

branża IT

znajomość branży gamingowej

Znajomość branży loteryjnej lub hazardowej

Opis stanowiska

Creative & Analytics Strategist. Poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem podejdzie do tworzenia oraz realizacji skutecznych strategii marketingowych. Jeśli świetnie zarządzasz projektami, myślisz nieszablonowo, a branża gamingowa – szczególnie Counter-Strike – nie jest Ci obca, to może być właśnie praca dla Ciebie!

W BlueBinary pracujemy dla marek z sektora gamingowego, e-sportowego i technologicznego. Realizujemy kampanie contentowe, prowadzimy kanały social media, tworzymy strategie wejścia na rynek i launch’e nowych produktów. Wspieramy też klientów w działaniach wizerunkowych – od koncepcji, przez produkcję, po analizę efektów. Idealny kandydat to ktoś, kto potrafi zapanować nad procesem kreatywnym- od briefu, przez koordynację zespołu, aż po finalną realizację.


Zakres obowiązków:


📌 Analiza potrzeb i oczekiwań klientów- bieżące monitorowanie rynku oraz trendów branżowych w celu identyfikowania nowych możliwości oraz dostosowywania oferty do zmieniających się warunków.

📌 Strategiczne podejście do projektów- tworzenie strategii marketingowych uwzględniających cele klienta, jego grupę docelową oraz specyfikę branży.

📌 Zarządzanie projektami- od etapu briefu aż po analizę wyników i rekomendacje na przyszłość.

📌 Zarządzanie zespołem marketingowym- prowadzenie zespołu do realizacji wyznaczonych celów.

📌 Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów- czuwanie nad terminowością realizacji, zgodnością działań z założeniami i budżetem, szybkie reagowanie na zmiany i ewentualne ryzyka.

📌 Nadzór nad procesem tworzenia animacji - tworzenie briefów pod animacje i nadzór nad całym procesem ich powstawania.

📌 Kreowanie pomysłów i treści- aktywny udział w procesie twórczym : opracowywanie koncepcji, przygotowywanie tekstów reklamowych oraz proponowanie inspirujących i angażujących rozwiązań marketingowych, dopasowanych do potrzeb klienta i specyfiki kanałów komunikacji.

📌 Współpraca z działem marketingowym influencerów w celu akceptacji wizerunkowych kampanii marketingowych z twórcami.


Kogo szukamy?


Doświadczenie:

📌 Bardzo dobra znajomość branży gamingowej i e-sportowej, w szczególności gry Counter-Strike.

📌 Doświadczenie w branży loteryjnej lub hazardowej (gambling industry) znajomość specyfiki rynku, regulacji oraz oczekiwań użytkowników.

📌 3 lata doświadczenia na stanowisku Creative & Analytics Strategist lub w roli pokrewnej, w tym w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem marketingowym.

📌 Doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media i tworzeniu angażujących treści (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter, YouTube).

📌 Doświadczenie w kreowaniu i realizacji kampanii międzynarodowych.


Umiejętności analityczne i narzędzia:

📌 Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków z narzędzi takich jak Google Analytics, Microsoft Clarity, Hotjar i pokrewne.

📌 Znajomość wskaźników do analizy skuteczności działań marketingowych (CPC, CPR, ER itp.).

📌 Znajomość narzędzi: Canva, Slack, Asana.

📌 Świadome i praktyczne wykorzystywanie narzędzi AI.


Kompetencje miękkie:

📌 Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej.

📌 Kreatywność, otwartość na nowe rozwiązania.

📌 Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność.

📌 Umiejętność pracy nad wieloma projektami równocześnie.

📌 Umiejętność inspirowania, motywowania i skutecznego zarządzania zespołem.


Znajomość branży IT:

📌 Podstawowa wiedza techniczna – rozumienie procesów, narzędzi i języka używanego przez zespoły deweloperskie i techniczne.


Znajomość języka angielskiego:

📌 Komunikatywny w mowie i piśmie- min. B1/B2.



Oferujemy: 


🌟 Okres próbny 2 miesiące, następnie umowa na czas nieokreślony.

🌟 Wysokość wynagrodzenia w zależności od doświadczenia -> 6500-11000 zł brutto na umowie zlecenia lub 6500-11000 zł netto na umowie B2B.

🌟 Pełny etat.

🌟 Praca w pełni zdalna.

🌟 Określona ścieżka kariery i możliwość awansu – regularne rozmowy rozwojowe oraz wsparcie mentorskie pomagające w osiąganiu kolejnych etapów zawodowych.

🌟 Dopłata do multisportu po okresie próbnym.

🌟 Premie za wyniki i zaangażowanie. 

🌟 Dofinansowanie/finansowanie szkoleń.

🌟 Elastyczne godziny pracy.

🌟 Płatny urlop.

🌟 Pełne wdrożenie do pracy z narzędziami, takimi jak Asana i Slack, oraz zapoznanie z obowiązkami i procedurami.


Wyślij do nas aplikację, jeśli:

✅ Potrafisz tworzyć angażujące strategie marketingowe.

✅ Skutecznie prowadzisz zespoły do osiągania wyznaczonych celów.

✅ Myślisz strategicznie i potrafisz zarządzać priorytetami.

✅ Jesteś osobą zaangażowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności.


Jak wygląda proces rekrutacyjny?

1️⃣ Spotkanie rekrutacyjne online (do godziny). Podczas rozmowy pojawią się pytania o doświadczenie oraz sprawdzające wiedzę.

2️⃣ Decyzję podejmiemy w ciągu 4 tygodni


Zaznaczamy, że ogłoszenie nie jest skierowane do Juniorów.

6 500 - 11 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

6 500 - 11 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista SEA / Google Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Looker Studio
Google Ads Editor
Google Tag Manager
Nowa