Jana Henryka Dąbrowskiego 399, Poznań
ANIA KRUK
ANIA KRUK to biżuteria, która pasuje do Ciebie. Cieszy nas różnorodność i niezależność, a w dodatkach — ponadczasowość i lekkość. Nasze produkty wpisują się w najnowsze trendy, inspirują, a dodatkowo sprawiają, że czujesz się sobą.
ANIA KRUK to również organizacja, która od 5 lat utrzymuje szybkie tempo wzrostu.
Większość firm ma tylko cel finansowej efektywności. My wierzymy, że można postawić sobie poprzeczkę wyżej - a firma oprócz dobrej rentowności powinna mieć pozytywny impakt społeczny. Nie robimy wszystkiego, ale dziedziny, na które stawiamy, robimy naprawdę dobrze. Wierzymy w mówienie "nie" projektom, które do nas nie pasują (mimo, że "wszyscy tak robią") i redefiniowanie branżowych schematów.
Aktualnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu kreatywnego BRAND, PR & CSR w roli:
Content & Communication Strategist
Twój zakres odpowiedzialności:
Wyznaczanie kierunku - będziesz planować cele komunikacyjne i działania brandowe marki.
Tworzenie i rozwijanie głównych tematów komunikacyjnych – co roku układasz mediaplan i dobierasz najlepsze kanały, żeby skutecznie trafiać do odbiorców.
Budowanie tone of voice marki i dbanie o to, by brzmiała spójnie we wszystkich kanałach – od sociali po materiały offline.
Śledzenie trendów i poszukiwanie insightów konsumenckich, które pomogą nam lepiej rozumieć i angażować naszych odbiorców.
Kreowanie i realizowanie kampanii – od wizerunkowych, przez CSR, po sprzedażowe.
Briefowanie zespołu kreatywnego (in-house i agencje zewnętrzne) do sesji zdjęciowych, eventów, kampanii, czy paczek PR – współpracując blisko z Art Directorem.
Analiza wyników kampanii – będziesz sprawdzać, co działa, co warto poprawić i jak możemy działać jeszcze skuteczniej (zarówno online, jak i offline).
Zarządzanie budżetem komunikacyjnym oraz zespołem komunikacyjnym (w tym social media).
Współpraca z innymi działami: E-commerce, Produkt, Retail, czy People & Culture – tak, żeby komunikacja była spójna z całą strategią firmy.
Tego oczekujemy:
min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu komunikacji marki (fashion / lifestyle / beauty – mile widziane)
myślenie strategiczne i analityczne
doświadczenie w zarządzaniu zespołem operacyjnym oraz współpracy z agencjami zewnętrznymi
umiejętność skutecznej egzekucji działań zespołu i podmiotów zewnętrznych – od narracji po plan publikacji i realizacji
znajomość kanałów komunikacji offline, online i social media oraz umiejętność wykorzystania ich w praktyce w odniesieniu do celów oraz insightów konsumenckich
doświadczenie w zarządzaniu kanałami owned, earned, paid
praktyczna znajomość wskaźników marketingowych i PR
lekkość językowa - umiejętne pisanie i redakcja tekstów oraz sprawne dostosowywanie komunikacji do wybranych/zdefiniowanych grup odbiorców;
wyczucie estetyki i umiejętnego łączenia obrazu z komunikacja słowną
umiejętność myślenia projektowego (w tym briefing działu kreatywnego i agencji)
To oferujemy:
praca stacjonarna w biurze w Poznaniu (mamy dobre połączenie komunikacją miejską z pętlą Ogrody) lub hybrydowa (min. 3 dni pracy w biurze w tygodniu)
realny wpływ na kształtowanie biznesu i naszych działań - słuchamy, rozmawiamy, naradzamy się wspólnie
lubimy się uczyć i to jest dla nas bardzo ważne - w biurze znajduje się ogólnodostępna biblioteka książek biznesowych, organizujemy warsztaty i szkolenia,
pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy, którzy są ciekawi innych i ich punktów widzenia, potrafią dawać i przyjmować feedback, którzy patrzą na firmę całościowo i pomagają sobie nawzajem
możliwość przyprowadzania zwierzaków do biura - pupile naszych pracowników stali się już stałą częścią naszego Teamu :)
super zniżki na zakup biżuterii
dodatek wakacyjny i świąteczny
spotkania integracyjne
Twoje zdrowie i samopoczucie są dla nas ważne, dlatego po okresie próbnym zapewniamy prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie karty Multisport
Na co dzień w naszej pracy kierujemy się wartościami:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: za swoje działania i słowa, za swój rozwój
WSPÓŁPRACA: nastawienie na zespół, a nie jednostkę
ODWAGA: w samodzielnym myśleniu, przyznaniu się do błędu i zmianie zdania
CIEKAWOŚĆ: ciągłe szukanie nowych rozwiązań, otwartość na inne perspektywy