Oferty
Data Analyst w Dziale Marketingu
Nowa
Marketing

Data Analyst w Dziale Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

SQL

Google Tag Manager

Google Analytics

Mile widziane

Microsoft Power BI

Looker Studio

Opis stanowiska

ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 600 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!



Na czym będzie polegała Twoja praca?

  • Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google Analytics 4, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych dostarczających wiedzy o zachowaniach klientów
  • Będziesz odpowiadać za tworzenie i automatyzację raportowania oraz ocenę efektywności kanałów marketingowych pod kątem realizacji KPI
  • Będziesz ściśle współpracować z Działem Marketingu dostarczając analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
  • Będziesz analizować źródła ruchu i zachowania użytkowników w sklepie w celu zwiększania współczynnika konwersji i LTV
  • Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu
  • Będziesz częścią młodego, ciekawego zespołu analityków



Szukamy osoby, która:

  • Zna Google Analytics 4 – warunek konieczny
  • Posiada minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analiz e-commerce / digital analytics
  • Doświadczenie z usługami Google Cloud
  • Posiada umiejętność identyfikacji problemów analitycznych, znajdowania skutecznych rozwiązań i rekomendacji biznesowych w oparciu o dane
  • Ma umysł zorientowany na analizę danych i mocne umiejętności w obszarze Excel, Looker Studio/Power BI
  • Posiada doświadczenie w analizowaniu dużych zbiorów danych – dobra znajomość SQL (mile widziana znajomość R/Python)
  • Posiada doświadczenie w wizualizacji danych
  • Cechuje ją zaangażowanie, ciekawość w dziedzinie analizy danych, nastawienie na rozwój i podnoszenie swoich kompetencji zawodowych


Oferujemy:

  • Umowa o pracę albo kontrakt b2b - wybór należy do Ciebie
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej bądź w 100% zdalnej
  • Okazję, aby rozwijać się w jednym z największych projektów e-commerce w Polsce
  • Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • Dobrą atmosferę i przyjacielskie relacje, które są dla nas bardzo ważne
  • Dodatkowe wynagrodzenie poprzez system premiowy 
  • Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • Prywatną opiekę medyczną w LuxMed
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Karta Multisport
  • Dostęp do platformy do nauki języków obcych

Sprawdź podobne oferty pracy

PPC Specialist

Nowa
5 500 - 8 000 pln
Marafiki s.c.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics 4
Facebook Ads
Meta Business Suite
Nowa

SEM & Paid Social Specialist

Nowa
8 000 - 10 000 pln
Media Choice
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
tiktok ads
Meta Ads
Google Ads
Nowa

Senior Performance Marketing Specialist

Nowa
8 000 - 12 000 pln
adcookie sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
paid media
Meta Ads
Nowa

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
5 000 - 10 000 pln
Agencja Pirk Spark
Swarzędz
digital marketing
e-commerce
umiejętności analityczne
Nowa

Google Ads Specialist

Nowa
7 000 - 10 000 pln
Combo Marketing Sp. z o. o.
Lublin
Google Analytics
Google Ads
Google Tag Manager
Nowa