• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHROfficeAsystent/ka Zarządu [branża eventowa]
    Asystent/ka Zarządu [branża eventowa]
    Nowa
    HR
    Antal Sp. z o.o.

    Asystent/ka Zarządu [branża eventowa]

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    komunikatywność

    język angielski

    Microsoft Office

    Opis stanowiska

    Naszym Klientem jest rozpoznawalna firma z branży eventowej.

     

    Opis roli:

     

    • Organizacja pracy biura Zarządu, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu.
    • Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, transportu itp.
    • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu.
    • Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym nadzorowanie przepływu dokumentów.
    • Wsparcie w organizacji ważnych wydarzeń (wyjazdy zagraniczne, spotkania z partnerami, eventy itp.).
    • Zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (umowy, kontrakty, dokumenty prawne).
    • Współpraca z działem prawnym, finansowym i działami komercyjnymi w kwestiach związanych z umowami i dokumentacją formalną.
    • Witanie i obsługa gości, sponsorów, partnerów biznesowych oraz delegacji.
    • Koordynacja VIP-ów podczas wydarzeń.

     

    Najważniejsze wymagania:

     

    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy z Zarządem.
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
    • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel).
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie.
    • Wysoki poziom kultury osobistej oraz dyskrecja w kontaktach z Zarządem i partnerami biznesowymi.
    • Gotowość do pracy w niestandardowych godzinach (weekendy, wieczory) oraz otwartość na krótkie wyjazdy służbowe (w Polsce i za granicą).

     

    Oferta:

     

    • Stabilne zatrudnienie w organizacji o bardzo rozpoznawalnej marce na polskim rynku.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Opcja opieki medycznej i karty Multisport.
    • Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę bądź B2B.
    • Możliwość bezpośredniej współpracy z Zarządem oraz VIP-ami zapraszanymi przy okazji licznych wydarzeń.
    • Pracę w przyjaznym, kreatywnym i zaangażowanym zespole współpracowników.
    • Wysoka kultura organizacyjna.
    • Zniżki na produkty firmy.
    • Parking pracowniczy.
    Wszystkie ofertyWarszawaHROfficeAsystent/ka Zarządu [branża eventowa]

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Global Admin Operations Specialist

    Nowa
    2 028 - 2 789 usd
    HTD
    Łódź
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    Nowa

    Office & Event Manager

    Nowa
    2 028 - 2 535 usd
    Reality Games
    Kraków
    Microsoft Office
    Nowa

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Nowa
    BN Consulting
    Gdańsk
    Asana
    Miro
    język angielski
    Nowa

    Manager Biura/Asystent(ka) Zarządu

    Nowa
    Kayon
    Gdańsk
    administracja
    Microsoft Office
    Nowa

    Office Manager

    Nowa
    Xperi
    Warszawa
    MS Office
    office administration
    Problem solving
    Nowa