Customer Service Representative with Danish or Finnish
Lokalizacja: Warszawa (praca hybrydowa)
Godziny pracy: 7:00 / 7:30 – 8h dziennie
📅 Preferowane daty rozpoczęcia: 12 maja / 9 czerwca / lipiec
- Doradzanie Klientom w zakresie procesu zamawiania, dostarczania i reklamacji
- Zarządzanie zamówieniami Klientów oraz monitorowanie ich realizacji
- Planowanie i koordynowanie dostaw z Klientami
- Rejestrowanie i zarządzanie reklamacjami Klientów
- Praca z systemem oraz weryfikacja danych (m.in. na SharePoint)
- Obsługa mailowa i telefoniczna (ok. 30–40% czasu pracy)
- Biegła znajomość języka duńskiego lub fińskiego (min. C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność budowania relacji z klientami i pracy zespołowej
- Dobre umiejętności komunikacyjne i elastyczność w działaniu
- Gotowość do nauki i pracy w systemach IT
- Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę na 3 miesiące próbne, potem na czas nieokreślony
-
Dwumiesięczne szkolenie + 1 miesiąc wsparcia w ramach wdrożenia – nie zostaniesz bez przygotowania
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, obsługującym klientów z Europy
- Możliwość rozwoju zawodowego i językowego
- Pracę w nowoczesnym biurze, w atrakcyjnej lokalizacji, w systemie hybrydowym
- Bogaty pakiet benefitów:
- Prywatna opieka medyczna (Luxmed)
- Karta Multisport
- Platforma MyBenefit
- Karta lunchowa z dofinansowaniem
- Atrakcyjne bonusy
- Spotkanie online z HR i Hiring Managerem
- Sprawdzenie językowe
- ➡️ Całość trwa zaledwie ok. 10 dni!