Sales & Customer Support for France
Nowa
Obsługa klienta

Sales & Customer Support for France

Kraków
7 200 - 8 100 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 6 300 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
7 200 - 8 100 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 6 300 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Vasco Electronics

Vasco Electronics

W Vasco od 2008 roku zajmujemy się łamaniem barier językowych. Produkujemy oraz sprzedajemy elektroniczne tłumacze. Jesteśmy polską firmą, która wywodzi się z Krakowa, ale od lat działamy na rynku międzynarodowym.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

francuski

Opis stanowiska

Jeśli Twoje supermoce to budowanie relacji, rozwiązywanie problemów i wspieranie klientów, a francuski masz w małym palcu, może to właśnie ciebie szukamy!

Wskocz na pokład i razem z nami twórz obsługę klienta, która zachwyca rynek francuski!

Tryb pracy: Zdalny

Etat: Full time

Rodzaj umowy: Umowa o Pracę, Umowa Zlecenie, B2B

Wynagrodzenie:

UoP (brutto): 5500 - 6300 PLN

UZ (brutto): 5500 - 6300 PLN

B2B (netto/h FV): 43 - 49 PLN/h

Zakres obowiązków

  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji (telefon, e-mail, czat)
  • Obsługa reklamacji, zwrotów i innych kwestii związanych z niezadowoleniem klientów
  • Identyfikowanie potrzeb klientów i pomoc w korzystaniu z konkretnych funkcji produktów
  • Świadczenie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie z wartościami firmy
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Zbieranie i analiza opinii klientów w celu poprawy jakości obsługi
  • Pozyskiwanie klientów B2B i B2G

Nasze oczekiwania

  • Biegła znajomość języka francuskiego (poziom C1, C2)
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B2)
  • 1–2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta (preferowane w branży technologicznej)
  • Znajomość procesów obsługi klienta oraz umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz empatia w kontakcie z klientami
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i pracy pod presją
  • Umiejętność budowania relacji z klientami oraz współpracownikami

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z klientami indywidualnymi i/lub B2B
  • Znajomość języka polskiego

Oferujemy

  • Środowisko oparte na wartościach i przyjazną, nieformalną atmosferę – bez nadęcia, z fajnymi ludźmi i dobrą kawą
  • Duży wpływ na kształt pracy zespołu
  • Budżet do wykorzystania na platformie Worksmile, która oferuje dostęp do takich benefitów jak m.in. Multisport, Allianz, Luxmed, PZU oraz wiele innych
  • Elastyczny czas pracy
  • Inicjatywy rozwojowe
  • Dofinansowanie okularów korekcyjnych 800 zł
  • Częste integracje
  • Atrakcje w biurze tj. PS5 + VR2, biuro przyjazne zwierzętom, przekąski i owoce w biurze
  • Parking przy biurze
7 200 - 8 100 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 500 - 6 300 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. obsługi Klienta (język norweski)

Nowa
Pomerico Group
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Język Norweski
obsługa klienta
Nowa