Obsługa Klienta z językiem niemieckim (dialekt szwajcarski) - projekt zdalny
Szukamy osób, które swobodnie komunikują się w języku niemieckim i chcą pracować w nowoczesnym środowisku obsługi klienta. Jeśli interesują Cię systemy płatności, rezerwacje miejsc parkingowych i technologie ułatwiające korzystanie z parkingów – ta oferta jest dla Ciebie!
Twoje zadania:
- Kompleksowa obsługa klienta (połączenia przychodzące, korespondencja mailowa)
- Obsługa zgłoszeń i reklamacji
- Odpowiadanie na pytania dotyczące działania platformy
Warunki współpracy:
- Praca 100% zdalna
- Godziny pracy: pon.-pt. 9:00-17:00 + 1 sobota w miesiącu
- Umowa: szkoleniowa + umowa zlecenie
Szkolenie wdrażające:
- Czas trwania: 10 dni roboczych (pełna obecność obowiązkowa)
- Egzamin końcowy + testy sprawdzające wiedzę
- Wynagrodzenie za szkolenie: wypłacane po przepracowaniu 80h na projekcie
Wynagrodzenie i benefity:
- Stawka gwarantowana
- Bonusy za wyniki
- Multisport
- Ubezpieczenie grupowe
- Konkursy i eventy dla pracowników
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego (dialekt szwajcarski)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Komputer z systemem Windows 10 lub 11 (min. 8GB RAM, dysk SSD)
- Stałe łącze internetowe i smartfon
🚀 Chcesz dołączyć do zespołu? Aplikuj już teraz!
Rekomendowane oferty