Oferty
Doradca ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Nowa
Support

Doradca ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

niemiecki

angielski

support

obsługa klienta

Mile widziane

SAP

Opis stanowiska

Doradca ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

O firmie: każdego dnia zmienia świat, pomagając swoim klientom prowadzić biznes w sposób bardziej efektywny. Zespół liczy ponad 450 osób w Krakowie, a teraz poszukują kolejnych talentów, które pomogą im w tworzeniu przyszłości. To miejsce, gdzie szanuje się i wspiera się różnorodność. Rekrutacja wyłącznie na podstawie kwalifikacji i wyników, zapewniając równe szanse wszystkim kandydatom, niezależnie od ich pochodzenia, płci, wieku czy statusu.

Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta (minimum 6 miesięcy), biegle mówisz po niemiecku i bardzo dobrze posługujesz się angielskim, ta oferta jest dla Ciebie!


Twoje zadania:

  • Obsługa 30-50 zapytań dziennie od klientów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z wytycznymi działu
  • Przetwarzanie zamówień w systemie SAP/CRM
  • Obsługa potwierdzeń klientów i monitorowanie statusu przesyłek
  • Współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów w procesie realizacji zamówień
  • Realizacja celów związanych z terminowością i jakością obsługi


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: Konkurencyjna pensja (wynagrodzenie podstawowe + plan premiowy) oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
  • Work-Life Balance: Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w pełni zdalnej
  • Międzynarodowe środowisko: Praca w różnorodnym zespole z kolegami z całej Europy
  • Rozwój zawodowy: Szybki rozwój kariery wspierany przez szkolenia techniczne, miękkie oraz dostęp do platformy LinkedIn Learning
  • Kultura współpracy: Przyjazne środowisko pracy, które wspiera różnorodność i integrację
  • Dodatkowe udogodnienia: Organizacja wydarzeń społecznych, swobodny dress code oraz komfortowe środowisko pracy (strefy relaksu, biblioteka)


Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (minimum B2)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Orientacja na klienta oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Minimum 6-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane)
  • Znajomość systemów SAP lub oprogramowania do obsługi klienta będzie dodatkowym atutem


Jak aplikować?

Nie czekaj! Aplikuj już dziś i rozpocznij swoją karierę w firmie, gdzie Twoja praca ma znaczenie.

Praca zdalna. Twoja przyszłość zaczyna się tutaj!

Sprawdź podobne oferty pracy

Account Executive (Opiekun Klienta B2B)

Nowa
8 000 - 9 500 pln
Big Four Group | bfagencja
Warszawa
Microsoft Office Excel
budowanie relacji
Microsoft Office Outlook
Nowa

Ambasador marki

Nowa
5 200 - 8 000 pln
4Drivers&Delivery
Warszawa
język angielski
język polski
Nowa

Account Success Specialist(s)

Nowa
5 000 - 7 000 pln
BeMyGuest
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
High attention to detail
English
Analytical skills
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
8 000 - 11 000 pln
AVSystem
Kraków
English
Network protocols
Communication Skills
Nowa

Obsługa Klienta Netflix z j. czeskim | 49zł/h, zdalnie

Nowa
7 800 pln
APS
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
customer service
język angielski
Nowa