Oferty
Menedżer ds. wdrażania polityki rachunkowości
Finanse

Menedżer ds. wdrażania polityki rachunkowości

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

ACA

acca

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Menedżer ds. wdrażania polityki rachunkowości.


Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji księgowej zgodnie z wymaganiami Grupy oraz przepisami lokalnymi
  • Zapewnienie rzetelności danych księgowych w systemie Platon (GOCA, GRCA, PCEC – podstawy referencyjne sprawozdawczości finansowej) poprzez odpowiednie analizy i kontrole.
  • Zrozumienie wymogów ustawowych, regulacyjnych oraz polityki księgowej w celu wdrożenia odpowiednich produktów w systemach operacyjnych
  • Śledzenie nowych wymogów regulacyjnych
  • Rozwiązywanie zapytań od zespołów biznesowych, operacyjnych oraz księgowych
  • Ścisła współpraca z zespołem Podatkowym i Polityki Księgowej w celu zapewnienia integracji wymogów w dokumentacji księgowej oraz z zespołami odpowiedzialnymi za systemy i zmiany operacyjne
  • Udział w projektach wdrażających nowe standardy lub regulacje oraz aktualizacja Procedur Operacyjnych


Wymagania:

  • Wykwalifikowany księgowy (ACA, ACCA itp.) z silnymi umiejętnościami w zakresie księgowości i sprawozdawczości
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów lub pokrewnej
  • Doświadczenie we wdrażaniu projektów finansowych z perspektywy księgowości/sprawozdawczości, od zrozumienia wymagań, przez pozyskiwanie danych, po linie raportowe
  • Doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i prowadzeniu procesów podwójnej sprawozdawczości – IFRS i lokalne GAAP
  • Doświadczenie w pracy w środowisku bankowym, znajomość raportowania regulacyjnego
  • Znajomość systemów GL, preferowana znajomość francuskich standardów księgowych
  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność samodzielnej pracy, dotrzymywania napiętych terminów oraz współpracy z osobami na różnych poziomach organizacji. Dobre umiejętności planowania i organizacji oraz zdolność do adaptacji w zmieniającym się środowisku


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Roczną premię uzależnioną od wyników
  • Dodatkowe premie w ramach nagród uznaniowych
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Jednorazowy zwrot kosztów za urządzenie domowego biura (do 800 PLN)
  • Imprezy firmowe i wydarzenia
  • Inicjatywy CSR
  • Zniżki na żłobki
  • Wsparcie finansowe na szkolenia i edukację
  • Fundusz socjalny
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bezpłatny parking


Etapy rekrutacji:

  1. Rozmowa z konsultantem Antal
  2. Test behawioralny online
  3. Rozmowa telefoniczna
  4. Rozmowy kwalifikacyjne z menedżerami zatrudniającymi

Sprawdź podobne oferty pracy

Senior Actuarial Consultant (Actuarial Function Life & Health)

Nowa
ERGO Technology & Services
Warszawa
IFRS17
risk management
analiza
Nowa

Specjalista ds. rozliczeń i kontroli kosztów sprzedaży i promocji

Nowa
Foodcare
Kraków
analiza
Microsoft Office Excel
kontroling
Nowa

Senior Financial Planning Analyst

Nowa
Optiveum
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Microsoft Office Excel
strategiczne planowanie
Nowa

Specjalista ds. sprawozdawczości i analiz

Nowa
HTH Recruitment
Piaseczno
Microsoft Office Excel
język angielski
finanse
Nowa

Actuarial Business Consultant (Non-Life)

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Warszawa
IBM Planning Analytics
Analytical skills
VBA
Nowa