People Operations Specialist EMEA Automotive Business

HR

-, Warszawa

Antal Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

People Operations Specialist EMEA with Spanish or German

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Chcesz mieć wpływ na przyszłość przemysłu motoryzacyjnego? To ogłoszenie jest dla Ciebie!


Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa procesów pracowniczych i zapytań pracowników.
  • Współpraca z zespołami lokalnymi oraz z regionu EMEA.
  • Utrzymanie i aktualizacja danych pracowniczych w systemach lokalnych i globalnych, dbanie o ich jakość i spójność.
  • Udział w doskonaleniu i automatyzacji procesów HR.
  • Wsparcie w zakresie analityki HR i raportowania.
  • Udział w projektach transformacyjnych działu HR.


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu HR, administracji biznesowej lub pokrewne.
  • Doświadczenie w pracy w centrum usług wspólnych HR.
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (język pracy) oraz bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego lub niemieckiego
  • Znajomość pakietu MS Office oraz systemów HCM.
  • Pozytywne nastawienie, elastyczność, proaktywność i chęć rozwoju.
  • Wysoki poziom poufności i odpowiedzialności.


Szukamy osoby, która:

  • Chce współtworzyć nową jednostkę People Experience Operations w dynamicznym środowisku.
  • Ceni sobie otwartą kulturę pracy, w której można testować nowe rozwiązania.
  • Lubi pracować w środowisku międzynarodowym i współpracować z różnymi zespołami.
  • Pragnie być częścią lidera branży motoryzacyjnej.


Co oferujemy:

  • Możliwość realnego wpływu na kształtowanie nowej struktury organizacyjnej.
  • Przyjazne i elastyczne środowisko pracy z przestrzenią na kreatywność.
  • Pracę w międzynarodowym zespole z nowoczesnym podejściem do HR.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w globalnych projektach. 

Wymagane umiejętności

MS Office
wykształcenie wyższe
planowania i organizacja pracy
HR
administracja
Oferta dodana: 07.08.2025
Lokalizacja biura