Service Desk Agent z językiem niemieckim

Obsługa klienta

Service Desk Agent z językiem niemieckim

Obsługa klienta

brak, Kraków

Antal Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Znajomość języków

Niemiecki: B2

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Service Desk Agent z językiem niemieckim

Lokalizacje: Katowice / Opole / LublinModel pracy: hybrydowy (40% pracy z biura)


Opis stanowiska

Poszukujemy osób na stanowisko 1st Line Support Agent.Jeśli lubisz pomagać innym, interesujesz się IT i znasz język niemiecki - ta rola jest dla Ciebie!

Na tym stanowisku będziesz pierwszą linią wsparcia dla użytkowników końcowych – udzielając im pomocy w codziennym korzystaniu z narzędzi cyfrowych, takich jak laptopy, urządzenia mobilne, konta użytkowników czy aplikacje.


Zakres obowiązków

  • Obsługa zgłoszeń użytkowników (telefonicznie i mailowo) – w języku niemieckim.

  • Rejestrowanie i klasyfikowanie incydentów oraz zapytań w systemie ticketowym.

  • Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych na podstawie wewnętrznej bazy wiedzy.

  • Eskalacja nierozwiązanych lub bardziej złożonych zgłoszeń do zespołów 2. linii wsparcia.

  • Praca w systemie zmianowym 24/7 (również w nocy i w weekendy).


Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie).

  • Podstawowa wiedza z zakresu IT i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.

  • Gotowość do pracy zmianowej (system 24/7).

  • Mile widziane: znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu IT.


Oferta zawiera

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji IT.

  • Model pracy hybrydowy (40% z biura, 60% zdalnie).

  • Możliwość rozwoju zawodowego i technicznego – szkolenia, certyfikacje, wsparcie mentora.

  • Przyjazną atmosferę i zgrany zespół.

  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, programy rozwojowe).

Co zyskasz dzięki aplikacji na ofertę Antal?

Gdy Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (zostaniesz zaproszony/a do procesu), otrzymasz wsparcie Konsultanta/Konsultantki, który/a utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej z przyszłym pracodawcą oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.   

Kim jesteśmy? 

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa w obszarze HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Antal tworzy ponad 130 profesjonalnych konsultantów ds. rekrutacji, którzy są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, specjalizującymi się zarówno w zakresie wybranego sektora, jak i stanowiska.

 

Sprawdź inne aktualne oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata  

Zaobserwuj nasz profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/antalpoland 

 

 

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Znajomość języków

Niemiecki: B2

Mile widziane

język angielski

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 31.10.2025

Service Desk Agent z językiem niemieckim

Podsumowanie oferty

Service Desk Agent z językiem niemieckim

brak, Kraków

Antal Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Firma Antal z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 2 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żą... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.