IT Support Team Lead

13 000 - 16 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 800 - 13 300 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

IT Support Team Lead

Obsługa klienta

Na Zjeździe 11, Kraków

Axence Sp. z o.o. Sp. j.

Pełny etat
UoP, B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa
13 000 - 16 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
10 800 - 13 300 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

Leadership
support
Windows

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Opis stanowiska

Tu Axence. Mówią o nas, że jesteśmy zespołem niezwykle utalentowanych i zaangażowanych ludzi, którzy na co dzień kształtują przyszłość bezpieczeństwa IT.  

Tworzymy oprogramowanie, które usprawnia i upraszcza pracę działów IT oraz edukujemy o cyberbezpieczeństwie. Stawiamy na sprawczość, elastyczność i kreatywność – działamy bez korporacyjnych opóźnień i zbędnej biurokracji. Dostarczamy rozwiązania dla działów IT, zarówno w Polsce, jak i na świecie. I robimy to z pasją.  

Stajemy przed nowymi wyzwaniami i rozwijamy nasze projekty. Dlatego szukamy nie tylko utalentowanej, ale i zmotywowanej osoby, która dołączy do nas jako IT Support Team Lead. Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za sprawne wsparcie naszych klientów, którzy korzystają z naszych produktów oraz pracowników firmy we wszystkich kwestiach sprzętowo softwareowych. Będzie Cię w tym wspierać zespół 3 Inżynierów Systemowych. 

Jeśli chcesz dołączyć do nas i pomóc nam rozwijać relacje z klientami, przeczytaj dalej!  

   

Jakie będą Twoje obowiązki? 

  • Objęcie roli lidera dla zespołu Inżynierów Wsparcia Technicznego – organizacja pracy, delegowanie zadań, dbanie o rozwój, motywowanie. 

  • Wsparcie pracowników Axence w zakresie sprzętu, systemów i oprogramowania: od konfiguracji, przez instalację, po rozwiązywanie codziennych problemów. 

  • Zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego klientom zewnętrznym odpowiadając na zgłoszenia telefoniczne i mailowe, diagnozujesz problemy i udzielasz jasnych, konkretnych wskazówek. 

  • Rejestrowanie zgłoszeń i tworzenie notatek w Zendesku. 

  • Prowadzenie sesji zdalnych, podczas, których będziesz pomagać naszym klientom w rozwiązywaniu ich problemów z pracą z naszymi produktami. 

  • Opieka nad firmowym sprzętem oraz politykami IT wewnątrz organizacji.  

  • Opieka nad sprawnym działaniem sprzętu biurowego, konferencyjnego w firmie. 

  • Współpraca z działem Developmentu i działami Sprzedaży.  

  • Usprawnianie procesu wsparcia naszych klientów.  

  • Stałe podnoszenie wiedzy z zakresu naszych produktów.  

 

 

Aplikuj do nas, jeżeli: 

  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, potrafisz być liderem, który wspiera i motywuje oraz wyznacza realne cele.  

  • Masz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć wspierania innych: Potrafisz jasno się wyrażać i budować pozytywne relacje – zarówno z klientami, jak i kolegami z zespołu. 

  • Umiesz dobrze zarządzać czasem i zadaniami: Działasz samodzielnie, jesteś zorganizowany/a i potrafisz wyznaczać priorytety. 

  • Interesujesz się technologią i chcesz się rozwijać: Lubisz pracować z nowymi systemami i poznawać nowe narzędzia. 

  • Analizujesz i rozwiązujesz problemy: Szukasz przyczyny, a nie tylko skutków – potrafisz diagnozować i eliminować problemy u źródła. 

  • Znasz podstawy systemów i narzędzi IT: Masz doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi, konfiguracją urządzeń i wsparciem użytkowników. 

  • Pracowałeś/aś z technologiami Microsoft: Znasz Windows Server, Active Directory i potrafisz wykorzystać tę wiedzę w praktyce. 

  • Porozumiewasz się płynnie w języku angielskim: Rozumiesz dokumentację techniczną i jesteś w stanie sprawnie komunikować się w języku angielskim.  

  • Masz wyższe wykształcenie techniczne

 

Mile widziane 

  • Znajomość oprogramowania Axence nVision

  • Znajomość przepisów RODO

   

To długa lista oczekiwań – rozumiemy to i nie chcemy, by Cię zniechęciła! Nie oczekujemy, że spełniasz wszystkie kryteria od razu. Liczy się Twoje nastawienie, chęć rozwoju i gotowość do działania. Wierzymy, że możesz być dla nas świetnym kandydatem – nawet jeśli nie wszystko masz już dziś. 

  

W zamian oferujemy:  

  • Wynagrodzenie w przedziale 10 800 – 13 300 PLN brutto na umowie o pracę lub B2B: 13 000– 16 000 PLN netto +VAT miesięcznie oraz premie kwartalne. 

  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie) i elastyczne godziny pracy (zaczynamy pomiędzy 7:30 a 10:00). 

  • Jasne i konkretne zasady - cenimy transparentność i szczerość. 

  • Dofinansowanie wypoczynku - wczasy pod gruszą

  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci

  • Dofinansowanie biletów do kina, teatru, itp.  

  • Opieka medyczna w Enel Med finansowana przez Axence. 

  • Dofinansowanie karty Multisport. 

  • Dofinansowanie zajęć języków obcych z native speakerem. 

  • Indywidualny budżet szkoleniowy, który pozwoli na rozwój Twoich umiejętności. 

  • Spotkania integracyjne, również takie weekendowe, bo zależy nam na budowaniu wzajemnych relacji opartych na współpracy i szacunku. 

Wymagane umiejętności

Leadership
support
Windows

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 25.11.2025

O firmie

Axence Sp. z o.o. Sp. j.

Jesteśmy Axence – krakowską firmą, która od 20 lat projektuje narzędzia wspierające pracę działów IT. Wierzymy, że tylko dzięki wiedzy i ciągłemu uczeniu się możemy nie tylko tworzyć technologie przyszłości, ale także be...

Zobacz profil firmy

IT Support Team Lead

13 000 - 16 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

IT Support Team Lead

Na Zjeździe 11, Kraków

Axence Sp. z o.o. Sp. j.

13 000 - 16 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 800 - 13 300 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Axence Sp. z o.o. Sp.j. z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11 (dalej jako "administrator"). M... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.