Dla naszego międzynarodowego klienta specjalizującego się w dostarczaniu rozwiązań na rynku energetycznym poszukujemy specjalisty ds. administracji oraz wsparcia marketingu.
Specjalista ds. marketingu i administracji
Zakres obowiązków:
- Lokalne (Polska) wdrożenie i prowadzenie strategii wizerunkowej i marketingowej Grupy
- Prowadzenie profili na portalach społecznościowych, tworzenie postów do prowadzonych kanałów, promowani treści, odpowiedzialność za treść publikacji na stronie internetowej organizacji
- Opracowywanie i wdrożenie strategii digital marketing w na platformach SoMe (m.in. LinkedIn, Facebook, YouTube) dla organizacji w Polsce
- Tworzenie koncepcji wizualnych (grafik)
- Tworzenie kampanii reklamowych / newsletterowych
- Prowadzenie spraw administracyjnych firmy
- Współpraca z działem sprzedaży
Wymagania pracodawcy:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w sektorze digital marketingu B2B
- Wykształcenie wyższe (preferowane powiązane z marketingiem, tworzeniem grafiki)
- Dobra znajomość Adobe Photoshop i/lub Canva
- Dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja w międzynarodowym środowisku pracy)
- Umiejętności pracy samodzielnej i właściwego wyznaczania priorytetów zadań
- Nastawienie na terminową realizację założonych celów
Oferujemy:
- Rozwój w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Faktyczny wkład w obraz firmy / marki, w tym na platformach SoME
- Pakiet benefitów