Oferty
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim lub niemieckim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim lub niemieckim

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

support

obsługa klienta

Opis stanowiska

Forma zatrudnienia: UoP

Rozpoczęcie pracy: Natychmiast

Model pracy: Hybrydowy


Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim lub niemieckim


Nasz klient to firma z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w dostarczaniu wysokiej jakości produktów i usług w branży spożywczej. Przedsiębiorstwo prowadzi działalność na międzynarodową skalę, oferując swoje rozwiązania zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Firma koncentruje się na innowacjach, zrównoważonym rozwoju oraz utrzymywaniu najwyższych standardów jakości. Dzięki swojemu podejściu do współpracy oraz rozbudowanej sieci partnerów, mój klient buduje silne i długotrwałe relacje biznesowe, co pozwala mu na stałe zwiększanie swojego zasięgu i wpływu na rynku.

 

  • Twoje przyszłe obowiązki
  • Efektywna komunikacja w formie pisemnej oraz ustnej z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi, pełniąc rolę głównego punktu kontaktowego dla przypisanych klientów.
  • Zarządzanie zamówieniami i dbałość o ich dokładność w obsłudze dużej liczby zamówień, zapewniając ich dokładne i terminowe wprowadzanie do systemów takich jak SAP oraz śledzenie realizacji zamówień aż do momentu wystawienia faktury.
  • Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów. Pomoc w problemach z fakturowaniem i innych kwestiach związanych z usługami, zapewniając podjęcie odpowiednich działań naprawczych.
  • Negocjacje i koordynacja z zespołami Planowania i Dystrybucji w celu zapewnienia dostępności produktów, przyspieszenia wysyłek oraz zarządzania zaległymi zamówieniami.
  • Orientacja na klienta – Pełna odpowiedzialność za obsługę klienta, z zachowaniem podejścia zorientowanego na klienta i dbaniem o jego pełną satysfakcję.


Aplikuj jeżeli:

  • Biegłe posługujesz się językiem francuskiego (wraz z językiem angielskim).
  • Posiadasz doświadczenie w branży produkcyjnej lub B2B.
  • Umiejętnie posługujesz się w systemie SAP.
  • Znajomość Salesforce będzie dodatkowym atutem.
  • Wyróżniasz się wysoko rozwiniętymi umiejętności komunikacyjnymi.
  • Potrafisz pracować analitycznie oraz rozwiązywać problemy z dużą dbałością o szczegóły.

 

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy oraz model hybrydowy (min. 8 dni w biurze w miesiącu/ rozpoczęcie pracy między 7 a 10).
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne.
  • System multikafeterii.
  • Czynne zaangażowanie w rozwój kariery oraz zapewnienie szkoleń.
  • Premia roczna uzależniona od wyników pracy.
  • Karta lunchowa do wykorzystania w sklepach spożywczych i restauracjach.
  • Codzienna dostawa świeżych owoców i warzyw do biura.
  • Zniżka pracownicza na produkty firmy.
  • Bezpłatna konsultacja z prawnikiem raz na kwartał.


Co zyskasz dzięki aplikacji na ofertę Antal?

Gdy Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (zostaniesz zaproszony/a do procesu), otrzymasz wsparcie Konsultanta/Konsultantki, który/a utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej z przyszłym pracodawcą oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.  

Kim jesteśmy? 

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa w obszarze HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Antal tworzy ponad 130 profesjonalnych konsultantów ds. rekrutacji, którzy są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, specjalizującymi się zarówno w zakresie wybranego sektora, jak i stanowiska.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Nowa
7 000 - 12 000 PLN
adsfox
Kraków
zarządzanie zespołem
zarządzanie projektami
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Tychy
obsługa klienta
doświadczenie
sprzedaż
Nowa

Customer Service Representative with Spanish

Nowa
Herbalife GBSC Krakow
Kraków
English
spanish
Nowa

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim

Nowa
EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o.
Kraków
język hiszpański
język włoski
obsługa klienta
Nowa

Doradca ds. wsparcia produktu

Nowa
Michael Page
Marki
język angielski
Nowa