Forma zatrudnienia: UoP
Rozpoczęcie pracy: Natychmiast
Model pracy: Hybrydowy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim lub niemieckim
Nasz klient to firma z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w dostarczaniu wysokiej jakości produktów i usług w branży spożywczej. Przedsiębiorstwo prowadzi działalność na międzynarodową skalę, oferując swoje rozwiązania zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Firma koncentruje się na innowacjach, zrównoważonym rozwoju oraz utrzymywaniu najwyższych standardów jakości. Dzięki swojemu podejściu do współpracy oraz rozbudowanej sieci partnerów, mój klient buduje silne i długotrwałe relacje biznesowe, co pozwala mu na stałe zwiększanie swojego zasięgu i wpływu na rynku.
- Twoje przyszłe obowiązki
-
Efektywna komunikacja w formie pisemnej oraz ustnej z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
-
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi, pełniąc rolę głównego punktu kontaktowego dla przypisanych klientów.
-
Zarządzanie zamówieniami i dbałość o ich dokładność w obsłudze dużej liczby zamówień, zapewniając ich dokładne i terminowe wprowadzanie do systemów takich jak SAP oraz śledzenie realizacji zamówień aż do momentu wystawienia faktury.
-
Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów. Pomoc w problemach z fakturowaniem i innych kwestiach związanych z usługami, zapewniając podjęcie odpowiednich działań naprawczych.
-
Negocjacje i koordynacja z zespołami Planowania i Dystrybucji w celu zapewnienia dostępności produktów, przyspieszenia wysyłek oraz zarządzania zaległymi zamówieniami.
-
Orientacja na klienta – Pełna odpowiedzialność za obsługę klienta, z zachowaniem podejścia zorientowanego na klienta i dbaniem o jego pełną satysfakcję.
Aplikuj jeżeli:
- Biegłe posługujesz się językiem francuskiego (wraz z językiem angielskim).
- Posiadasz doświadczenie w branży produkcyjnej lub B2B.
- Umiejętnie posługujesz się w systemie SAP.
- Znajomość Salesforce będzie dodatkowym atutem.
- Wyróżniasz się wysoko rozwiniętymi umiejętności komunikacyjnymi.
- Potrafisz pracować analitycznie oraz rozwiązywać problemy z dużą dbałością o szczegóły.
Oferujemy:
-
Elastyczne godziny pracy oraz model hybrydowy (min. 8 dni w biurze w miesiącu/ rozpoczęcie pracy między 7 a 10).
- Prywatne ubezpieczenie medyczne.
- System multikafeterii.
- Czynne zaangażowanie w rozwój kariery oraz zapewnienie szkoleń.
-
Premia roczna uzależniona od wyników pracy.
-
Karta lunchowa do wykorzystania w sklepach spożywczych i restauracjach.
- Codzienna dostawa świeżych owoców i warzyw do biura.
-
Zniżka pracownicza na produkty firmy.
- Bezpłatna konsultacja z prawnikiem raz na kwartał.
Co zyskasz dzięki aplikacji na ofertę Antal?
Gdy Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (zostaniesz zaproszony/a do procesu), otrzymasz wsparcie Konsultanta/Konsultantki, który/a utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej z przyszłym pracodawcą oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa w obszarze HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Antal tworzy ponad 130 profesjonalnych konsultantów ds. rekrutacji, którzy są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, specjalizującymi się zarówno w zakresie wybranego sektora, jak i stanowiska.