Oferty
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język włoski

język hiszpański

język niemiecki

obsługa klienta

Opis stanowiska

EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa. 

Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań. 

EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse). 



W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem Hiszpańskim/Włoskim/Niemieckim


Opis stanowiska:

Dołącz do naszego zespołu operacyjnego i wspieraj klientów z Hiszpanii/Włoch/Niemiec! Szukamy osoby, która płynnie posługuje się językiem hiszpańskim/włoskim/niemieckim oraz świetnie odnajduje się w pracy zespołowej przy międzynarodowych projektach.


Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa klientów w języku hiszpańskim/włoskim/niemieckim 
  • Wsparcie operacyjne przy realizacji międzynarodowych projektów, w tym koordynacja działań i komunikacja między zespołami
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji na temat produktów i usług firmy
  • Współpraca z działami wewnętrznymi w celu optymalizacji procesów operacyjnych
  • Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań operacyjnych
  • Udział w spotkaniach projektowych oraz aktywne proponowanie usprawnień


Wymagania:

  • Płynna znajomość języka hiszpańskiego/włoskiego/niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy operacyjnej będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność oraz orientacja na klienta


Oferujemy:

  • Pracę projektową na podstawie B2B – zdalnie bądź z biura w Warszawie (biuro zlokalizowane jest na Ursynowie);
  • Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
  • Rozwój kompetencji zawodowych;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę; 
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Customer Care Specialist

Nowa
4 700 PLN
JJM Development Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
odpowiedzialność
elastyczność
Nowa

Doradca ds. wsparcia produktu

Nowa
Michael Page
Józefów
język angielski
Nowa

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
5 300 - 6 000 PLN
LAVA GROUP
Warszawa
kontakt mailowy i telefoniczny z klientem
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z j. niemieckim

Nowa
7 000 - 8 000 PLN
Concentrix CVG International
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa

Specjalista Customer Experiance

Nowa
FOLGA Sp. z o.o.
Toruń
customer service
B2B marketing
Nowa