Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim lub francuskim

Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim lub francuskim

Obsługa klienta

brak, Łódź

Antal Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

SAP
język niderlandzki
B2B
Salesforce

Opis stanowiska

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim lub francuskim

Miejsce pracy: Łódź (tryb hybrydowy – min. 8 dni w miesiącu w biurze) 


Poszukujemy osób, które dołączą do zespołu Customer Service naszego klienta i będą odpowiadać za kompleksową obsługę klientów w języku niderlandzkim lub francuskim.


Zakres obowiązków:

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, co-packerami oraz działami wewnętrznymi – pełnienie funkcji głównego punktu kontaktu dla przypisanego portfela klientów.

  • Zapewnianie terminowej i rzetelnej komunikacji (telefonicznej, mailowej i elektronicznej).

  • Samodzielne zarządzanie zapytaniami klientów i dbanie o ich rozwiązanie.

  • Pogłębianie wiedzy o produktach i potrzebach klientów.

  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi poprzez zrozumienie działalności klienta i budowanie z nim długofalowych relacji.

  • Wprowadzanie dużej liczby zamówień do systemu SAP – sprawnie i dokładnie.

  • Monitorowanie statusu zamówień od przyjęcia po fakturowanie.

  • Dobór odpowiedniej metody realizacji i wysyłki w celu zapewnienia satysfakcji klienta.

  • Współpraca z działem Planowania i Dystrybucji przy dostępności produktów i realizacji wysyłek; koordynacja backorderów.

  • Weryfikacja cen i zgłaszanie potrzeby zmian warunków kontraktowych.

  • Reagowanie na błędy – analiza i zapobieganie ich powtarzaniu.

  • Rejestracja i obsługa reklamacji związanych z produktem, dostawą lub fakturowaniem.

  • Optymalizacja procesów logistycznych z wykorzystaniem dostępnych danych.

  • Pełna odpowiedzialność za jakość obsługi – nastawienie na klienta.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie równoważne.

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w firmie produkcyjnej lub w sektorze B2B).

  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz niderlandzkiego lub francuskiego.

  • Znajomość systemu SAP – mile widziana.

  • Znajomość Salesforce będzie dodatkowym atutem.

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz współpracy z różnymi szczeblami organizacji.

  • Analityczne myślenie, skrupulatność i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku i umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie.


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Roczną premię uzależnioną od wyników.

  • Kartę lunchową do wykorzystania w restauracjach i sklepach.

  • Prywatną opiekę medyczną (Lux Med – pakiet opłacany przez pracodawcę).

  • Kartę sportową FitProfit współfinansowaną przez firmę.

  • PPE – oszczędzanie na emeryturę z dopłatą pracodawcy.

  • Program kafeteryjny w ramach Funduszu Socjalnego.

  • Grupowe ubezpieczenie na życie.

  • Model pracy hybrydowej (min. 8 dni w biurze miesięcznie).

  • Elastyczny start pracy między 7:00 a 10:00.

  • Bezpłatne konsultacje prawne raz na kwartał.

  • Czekolada w biurze i na specjalne okazje!

  • Kluby tematyczne dla osób z pasją.

  • Świeże owoce i warzywa w biurze.

  • Możliwość zakupu produktów firmowych ze zniżką.

  • Strefy relaksu: PlayStation 5, piłkarzyki, bilard, ping-pong, gry planszowe, biblioteka, fotele masujące.

  • Treadmille i rowery treningowe ze stanowiskiem do pracy.

  • Budżety integracyjne i wydarzenia zespołowe.

  • Udział w inicjatywach CSR i społecznościowych (Forever Chocolate, Event Team).

  • Świadczenia dodatkowe:

    • dofinansowanie szkoleń, języków i aktywności sportowych

    • fundusz socjalny i prezenty świąteczne

    • program poleceń pracowniczych

    • biblioteka firmowa i strefa wypoczynku

    • program wsparcia psychologicznego

    • karty przedpłacone


Co zyskasz dzięki aplikacji na ofertę Antal?

Gdy Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (zostaniesz zaproszony/a do procesu), otrzymasz wsparcie Konsultanta/Konsultantki, który/a utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej z przyszłym pracodawcą oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.   

Kim jesteśmy? 


Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa w obszarze HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Antal tworzy ponad 130 profesjonalnych konsultantów ds. rekrutacji, którzy są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, specjalizującymi się zarówno w zakresie wybranego sektora, jak i stanowiska.

 


Zaobserwuj nasz profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/antalpoland 

 

 

Oferta dodana: 03.10.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim lub francuskim

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim lub francuskim

brak, Łódź

Antal Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Firma Antal z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 2 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żą... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca