Customer Success Specialist

35 - 50 PLNBrutto za godzinę - UZ
35 - 50 PLNNetto za godzinę - B2B
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Zdalnie, Kraków +2 Lokalizacje

Wellbeing Polska

Pełny etat
UZ, B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
35 - 50 PLN
Brutto za godzinę - UZ
35 - 50 PLN
Netto za godzinę - B2B

Wymagane umiejętności

B2B
umiejętności prezentacyjne
umiejętność działania pod presją czasu
komunikatywność
analityczne myślenie
rzetelność
obsługa klienta

Mile widziane

wellness
HR

Opis stanowiska

O nas

Wellbeing Polska to firma z najdłuższym, bo aż 15-letnim stażem w branży wellness w Polsce. Pomagamy w budowaniu zdrowych nawyków poprzez w pełni mierzalne i indywidualnie dopasowane programy, skupiające się na poprawie kondycji psychicznej i fizycznej pracowników dużych firm. Współpracujemy m.in. z Orange, BNP Paribas czy MARS. W ciągu ostatnich 2 lat, programy naszych klientów otrzymały 13 nagród, w tym m.in. od Puls Biznesu i Medonet.


Opis stanowiska

Wellbeing Polska poszukuje Customer Success Specialist / Key Account Manager, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami B2B oraz dbanie o sukces wdrażanych programów wellbeing. Jeśli masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i chcesz rozwijać się w dynamicznie rosnącej branży wellbeing, dołącz do nas!


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie programami wellbeing i dbanie o relacje z klientami biznesowymi
  • Eksperckie doradztwo z obszaru programów wspierających zdrowie i dobrostan w firmach
  • Tworzenie propozycji dopasowanych do potrzeb klientów
  • Spotkania z reprezentantami działów HR klientów oraz przygotowywanie raportów 


Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta B2B (mile widziane w branży HR, wellness, benefitów pracowniczych, najlepiej według metodologii Sandlera)
  • Analitycznego myślenia 
  • Umiejętności prezentacyjnych, otwartości, komunikatywności, otwarcia na feedback, punktualności, rzetelności, dbałości o detale, działania pod presją czasu
  • Skoncentrowania na rozwiązywaniu problemów i umiejętności szybkiego ich rozwiązywania
  • Proaktywnego podejścia i umiejętności budowania długofalowych relacji
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Co oferujemy?

  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i budowanie strategii sprzedażowej
  • Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny
  • Gwarantowane podwyżki + 300/500 zł co pół roku
  • Elastyczny tryb pracy (praca zdalna)
  • Edukację oraz wsparcie w rozwoju osobistym i zawodowym 
  • Pracę w międzynarodowym, młodym i szybko rozwijającym się zespole


Jak aplikować?

  1. Wypełnij krótką ankietę -> https://form.typeform.com/to/Tn0Cu7Bt oraz prześlij CV
  2. Do wybranych kandydatów wyślemy test kompetencji
  3. Po pomyślnym przejściu testu zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną


Brzmi interesująco?

Aplikuj teraz lub prześlij ofertę komuś kto mógłby być zainteresowany!

Oferta dodana: 22.09.2025

Customer Success Specialist

35 - 50 PLNBrutto za godzinę - UZ
Aplikuj na ofertę pracy

Customer Success Specialist

Zdalnie, Kraków

Wellbeing Polska

35 - 50 PLNBrutto za godzinę - UZ
35 - 50 PLNNetto za godzinę - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest HEALTH NETWORKS SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie, ul. Kapelanka 12 (dalej jako "administrator"). ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca