📍 Lokalizacja: Kraków (biuro w centrum miasta)
🗓️ Start współpracy: 5 maja 2025
📄 Forma zatrudnienia: kontrakt przez Antal na 3 miesiące, z możliwością przejścia bezpośrednio do klienta
Dołącz do zespołu Supply Chain i wspieraj procesy związane z zarządzaniem zamówieniami, komunikacją z klientami i koordynacją działań operacyjnych. Pracując w biurze w Krakowie, doświadczysz otwartej, wspierającej atmosfery i zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowym środowisku o dynamicznej kulturze działania.
- Wprowadzanie zamówień do systemu SAP (standardowe i promocyjne)
- Aktualizacja zamówień na podstawie zmian zgłoszonych przez dział sprzedaży
- Weryfikacja cen i optymalizacja logistyki (łączenie dostaw, tworzenie zamówień uzupełniających)
- Sprawdzanie dostępności produktów i informowanie o brakach
- Tworzenie dostaw w systemie i kontakt z 3PL w sprawie statusu zamówienia
- Zamknięcie niepotwierdzonych lub niedostarczonych zamówień
- Tworzenie zwrotów w systemie, informowanie magazynu i 3PL
- Kontakt z klientem w celu rozwiązania problemów związanych ze zwrotami
- Bezpośredni kontakt z klientami w celu uzgadniania rozwiązań i koordynacji działań
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz z call center (mail, telefon, spotkania online)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) oraz angielskiego (min. B2)
- Znajomość systemu SAP
- Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
- Umiejętność pracy z wieloma zadaniami i dotrzymywania terminów
- Orientacja na klienta, dobra organizacja pracy i komunikatywność
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w jednej z największych firm FMCG na świecie
- Realna szansa na przedłużenie współpracy po 3 miesiącach na kontrakcie bezpośrednim z naszym klientem
- Praca w międzynarodowym środowisku z doświadczonym zespołem
- Biuro w centrum Krakowa i przyjazna atmosfera pracy
Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata