Forma umowy: UoP
Lokalizacja: Kraków
Model pracy: hybrydowy (1 dzień pracy z biura w tygodniu)
Nasz klient to jedna z największych globalnych instytucji finansowych, działająca w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Firma oferuje szeroki zakres usług, w tym bankowość detaliczną, korporacyjną, inwestycyjną oraz zarządzanie majątkiem. Dzięki międzynarodowemu zasięgowi i lokalnemu doświadczeniu, nasz klient wspiera rozwój klientów indywidualnych i biznesowych, łącząc ich potrzeby z możliwościami globalnego rynku.
- Wspieranie działań związanych z ryzykiem i restrukturyzacją, zgodnie z wymaganiami regulacyjnymi.
- Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji oraz standardów procesów związanych z ryzykiem i restrukturyzacją.
- Przeprowadzanie kontroli jakości danych i upewnianie się, że wszystkie procesy są kompletne i poprawne.
- Analizowanie danych i przedstawianie ich w prosty i zrozumiały sposób.
- Wspieranie testów i analiz strategii naprawczej oraz restrukturyzacyjnej.
- Przygotowywanie raportów oraz informacji zarządczej na potrzeby organizacji.
- Współpraca z różnymi zespołami i działami w firmie, w tym z menedżerami wyższego szczebla.
- Wiedzy w obszarze ryzyka, płynności lub kapitału.
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, ekonomia)
- Co najmniej 4-letniego doświadczenia w pracy w finansach, raportowaniu lub skarbie (Treasury) w branży SSC/BPO.
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego.
- Doświadczenia w analizie danych i zarządzaniu ich jakością.
- Umiejętności zbierania skomplikowanych informacji i przedstawiania ich w prosty sposób.
- Komunikatywności – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
- Znajomości systemów i produktów finansowych – mile widziane.
- Doświadczenie w pracy nad projektami i współpracy z różnymi działami – mile widziane.
Dołączając do zespołu naszego Klienta, zyskasz nie tylko możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i udziału w ciekawych projektach związanych z ryzykiem i restrukturyzacją, ale także dostęp do szerokiego pakietu benefitów, które wspierają zarówno Twoje życie zawodowe, jak i prywatne.
- Współpraca z ekspertami w swojej dziedzinie.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji dzięki dofinansowaniu szkoleń, kursów zawodowych oraz zajęć z języków obcych.
- Szansa na uzyskanie certyfikatów i licencji.
- Prywatna opieka medyczna oraz dyżury lekarskie w biurze.
- Ubezpieczenie na życie.
- Dofinansowanie zajęć sportowych oraz firmowa drużyna sportowa.
- Możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy.
- Strefa relaksu i gry wideo w pracy.
- Wydarzenia integracyjne, rodzinne pikniki i inicjatywy charytatywne.
- Brak dress code’u.
- Dostęp do firmowej biblioteki.
- Kawa i herbata dostępne w biurze.
- Miejsce parkingowe dla pracowników.
- Plan emerytalny.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Program rekomendacji pracowników.
- Dodatkowy urlop.
Co się stanie po Twojej aplikacji?
- Skontaktuje się z Tobą Konsultantka Antal, która przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę rekrutacyjną.
- Następnie zostaniesz zarekomendywany/a i umówimy się na spotkanie bezpośrednio z Działem HR i Twoim przyszłym przełożonym.
- Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
Czym jest "Antal"?
Firmą rekrutacyjną!
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!
Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.