Oferty
Team Lider Zespołu People Operations
Nowa
HR

Team Lider Zespołu People Operations

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski

Opis stanowiska

Team Lider Zespołu People Operations

Lokalizacja: Rzeszów (stacjonarnie)

Forma zatrudnienia: B2B (preferowane) lub UoP

Obecnie, dla naszego klienta, z siedzibą w Rzeszowie, poszukujemy doświadczonego lidera, który pokieruje zespołem People Operations i będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę procesów rekrutacyjnych, wdrażanie oraz rozwój pracowników, a także zaangażowanie i retencję w dynamicznym środowisku BPO.


Twoje zadania:

1. Rekrutacja i zarządzanie zespołem rekrutacyjnym

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska operacyjne i wspierające (m.in. konsultanci obsługi klienta, liderzy zespołów, specjaliści ds. jakości).
  • Tworzenie i wdrażanie strategii aktywnego pozyskiwania kandydatów, w tym direct search, headhunting i networking.
  • Budowanie bazy talentów i talent poolu na potrzeby przyszłych rekrutacji.
  • Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, negocjowanie umów i monitorowanie jakości dostarczanych kandydatów.
  • Analiza skuteczności działań rekrutacyjnych poprzez monitoring wskaźników (czas zatrudnienia, koszt rekrutacji, jakość rekrutacji, retencja nowo zatrudnionych pracowników).
  • Zarządzanie zespołem rekrutacyjnym: mentoring, przydzielanie zadań, rozwój kompetencji rekruterów.


2. Wdrażanie i rozwój pracowników

  • Opracowywanie i koordynowanie procesów onboardingowych.
  • Tworzenie i wdrażanie ścieżek kariery oraz programów rozwoju dla pracowników.
  • Monitorowanie wyników nowo zatrudnionych pracowników, identyfikowanie obszarów wymagających wsparcia.


3. Zaangażowanie i retencja pracowników

  • Projektowanie i wdrażanie strategii zwiększania satysfakcji i zaangażowania pracowników.
  • Koordynowanie programów motywacyjnych, benefitów i inicjatyw well-beingowych.
  • Regularne zbieranie feedbacku od pracowników i wdrażanie działań naprawczych.
  • Współpraca z liderami operacyjnymi w zakresie strategii retencji i redukcji rotacji pracowników.


Wymagania:

  • Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata na podobnym stanowisku w BPO/SSC/Contact Center (w środowisku anglojęzycznym).
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ZZL, Zarządzanie).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (preferowane C1) – codzienne kontakty z klientami i centralą w USA.
  • Silne umiejętności przywódcze, komunikacyjne i analityczne.
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i adaptacja do szybkich zmian.


Co oferujemy?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (do negocjacji) + premie uznaniowe.
  • Pakiet benefitów (My Benefit, ubezpieczenie na życie).
  • Narzędzia pracy: telefon, komputer.
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.


 

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Head of HR

Nowa
x-kom
Kraków
People Recruitment
EB
People Performance
Nowa

Learning and Development Senior Specialist

Nowa
Solaris Bus & Coach
Poznań
język angielski
Nowa

Lider Kontroli

Nowa
SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.O.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
koordynacja zadań
Analiza Danych
zarządzanie zespołem
Nowa

HR Konsultant (Freelancer)

Nowa
HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
doradztwo
Nowa

HR Business Partner (m/k/x*)

Nowa
Raben Management Services
Robakowo
HR
HR Business Partner
język angielski
Nowa