Grupa Raben to nie tylko logistyka i transport. W skład naszego zespołu specjalistów wchodzą eksperci z zakresu IT, Finansów, Audytu Wewnętrznego, HR, Sprzedaży. Wspólnie wypracowujemy optymalne i nowoczesne rozwiązania dla naszych klientów aż w 15 krajach. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, a podczas codziennej pracy stawiamy na jakość realizowanych zadań, proaktywne podejście do pojawiających się wyzwań oraz współpracę.
- Masz DRIVE do wspierania biznesu i proponowania rozwiązań HR?
- Lubisz dzielić się wiedzą z kadrą managerską?
- Chcesz współtworzyć strategię HR i wspierać rozwój zagranicznych oddziałów firmy?
Jeżeli na wszystkie z powyższych pytań odpowiedziałeś/łaś twierdząco, weź udział w rekrutacji i dołącz do naszego centralnego zespołu HR! Mamy głowy pełne pomysłów i szukamy kolejnego entuzjasty HR-owych tematów. Razem z Nami będziesz inicjować i wdrażać międzynarodowe projekty oraz dbać o długofalowy rozwój pracowników w ramach przyjętej strategii personalnej. Obiecujemy swobodę w działaniu, przestrzeń do realizacji własnych pomysłów oraz możliwość codziennego rozwoju. Może to coś dla Ciebie? Aplikuj do nas już dziś!
Opis stanowiska
- Wsparcie biznesu w zarządzaniu zespołem m.in. identyfikacja potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami, dbanie o efektywną komunikację wewnętrzną, doradztwo merytoryczne w zakresie prawa pracy oraz podejmowania decyzji personalnych
- Opracowanie i wdrażanie projektów wspierających rozwój Grupy Raben i jej pracowników w następujących obszarach: rozwój pracowników (identyfikacja potrzeb szkoleniowych, organizacja i prowadzenie szkoleń), planowanie sukcesji, koordynacja programu ocen rocznych, kreowanie angażującego środowiska pracy w ramach przyjętej polityki personalnej
- Koordynacja procesu rekrutacji, onboardingu oraz offboardingu, mapowania trendów w branży
- Wspieranie działań w obszarze Employer Brandingu (organizacja wydarzeń dla pracowników, współpraca z uczelniami wyższymi, prowadzenie social mediów)
- Rekomendacja działań dla poszczególnych obszarów biznesowych w zgodzie z branżowymi trendami, pełnienie funkcji kluczowego użytkownika grupowych narzędzi HR, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby biznesu
Wymagania
- 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku HR Business Partnera lub samodzielnego Specjalisty w obszarze HR w dynamicznym i wymagającym środowisku pracy,
- Dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca płynną komunikację biznesową B2)
- Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu projektów HR oraz gotowość do wspierania Biznesu w tworzeniu angażującego środowiska pracy
- Znajomość narzędzi HR, w szczególności SAP Success Factors będzie atutem
- Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych umożliwiający budowanie relacji biznesowych na każdym szczeblu organizacji
- Zorientowanie na realizację celów na ponadprzeciętnym poziomie (cenimy proaktywne podejście) oraz nastawienie na poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań
- Elastyczność w działaniu, łatwość do adaptacji w zmieniających się warunkach, nastawienie na współpracę,
- Zorientowanie na wysoki standard oraz jakość pracy, dobre umiejętności organizacji pracy własnej oraz wyznaczania priorytetów, samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania pojawiających się trudności w realizacji zadań
Oferujemy
- Pracę w Centrali Grupy Raben obsługującej 15 krajów, w których znajdują się oddziały firmy. To u nas zapadają kluczowe decyzje, tworzona jest strategia, a Ty możesz zostać częścią strategicznego departamentu HR i mieć realny wpływ na kreowanie polityki personalnej firmy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym)
- Pracę w trybie hybrydowym (home office / praca w Robakowie oraz Poznaniu) w międzynarodowym środowisku (codzienna komunikacja w j. angielskim)
- Bezpośrednią współpracę z biznesem w zakresie realizacji projektów HR zgodnie z przyjętą polityką personalną
- Otwartość na wdrażanie własnych pomysłów i możliwość inicjowania zmian w wielu obszarach HR-u miękkiego: planowanie sukcesji, rozwój pracowników, szkolenia, zarządzanie zmianą, budowanie zaangażowania, oceny pracownicze etc.
- Wynagrodzenie podstawowe (negocjowane okresowo) oraz bonus kwartalny uzależniony od poziomu realizacji zleconych zadań
- Realne możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
- Kulturę organizacyjną zorientowaną na ludzi i wspierającą atmosferę pracy
- Wsparcie w procesie doskonalenia kompetencji językowych (j. angielski i/lub j.niemiecki) poprzez bezpłatny dostęp do aplikacji eTutor oraz dofinansowania do nauki języków obcych
- Pakiet benefitów pozapłacowych, zniżki na zakup paliwa na wybranych stacjach benzynowych, cykliczne akcje imprezy firmowe i wiele innych…
Mamy DRIVE do rozwoju!
I dlatego jako Raben Management Services wypracowujemy optymalne i nowoczesne rozwiązania wspierające wszystkie spółki Grupy Raben. Jesteśmy po to, aby rozwijać i doskonalić nasz biznes.
Tworzymy zgrany zespół złożony z najlepszych ekspertów wielu specjalizacji. Są wśród nas mistrzowie logistyki, pasjonaci transportu, cyfrowi magicy w dziale IT, specjaliści do spraw finansów, eksperci w zakresie audytu wewnętrznego, łowcy talentów w dziale HR i wirtuozi sprzedaży.
A czego u nas nie ma? Nudy! Każdy dzień to dla nas nowa przygoda i możliwości.
Dla Ciebie też? Fantastycznie! W takim razie czekamy właśnie na Ciebie!