HR & Office Coordinator
W Antigro Designer budujemy innowacyjne narzędzie do personalizacji produktów drukowanych, z którego korzysta już ponad 1000 klientów na 5 kontynentach. Nasza technologia to jedno, ale za każdym sukcesem stoją ludzie – i tu właśnie Ty możesz odegrać kluczową rolę!
Szukamy osoby, która zadba o sprawne działanie naszego biura, wesprze obszary HR, administracji i finansów oraz pomoże nam tworzyć najlepsze warunki do pracy i rozwoju naszego zespołu i produktu. Co więcej – i Tobie damy przestrzeń, by rozwijać się w wybranym kierunku!
🔥 Jakie wyzwania na Ciebie czekają?
✅ Zadbasz o codzienne sprawne funkcjonowanie biura: współpracę z dostawcami, sprawny obieg dokumentów i wszystko, co sprawia, że biuro działa jak dobrze naoliwiona maszyna.
✅ Zorganizujesz najlepsze eventy firmowe (integracje zespołu, piątkowe lunche, urodziny, wsparcie organizacji konferencji i targów)
✅ Wesprzesz podstawowe procesy finansowe: faktury, współpraca z księgowością i pilnowanie, by wszystko się zgadzało w dokumentacji.
✅ We współpracy z naszym Head of People zadbasz o administrację HR: dokumentację pracowniczą, sprawny onboarding nowych pracowników, rekrutacje i rozwój zespołu.
✅ Będziesz angażować się w inicjatywy wspierające zaangażowanie i wellbeing naszych pracowników oraz wspierające efektywność organizacyjną, dzięki czemu przyczynisz się do tego, że praca w Antigro Designer będzie jeszcze bardziej satysfakcjonująca!
🎯 Czego oczekujemy?
✔️ Min. 3 lat doświadczenia w administracji, finansach lub HR – idealnie, jeśli miałaś/eś styczność z każdym z tych obszarów.
✔️ Angielskiego na poziomie min. B2 (ale jeśli czujesz się pewnie na C1 – tym lepiej!).
✔️ Dobrej znajomości zagadnień finansowo-administracyjnych (faktury, dokumenty, współpraca z księgowością).
✔️ Doskonałej organizacji pracy, samodzielności, pro-aktywności i umiejętności priorytetyzowania zadań.
✔️ Sprawnego łączenia kropek – wyszukiwania informacji, analizy danych, wyciągania wniosków i syntetycznego przedstawiania najważniejszych informacji.
✔️ Dobrze rozwiniętych zdolności kominikacyjnych – potrafisz jasno komunikować swoje myśli, słuchać i efektywnie współpracować z zespołem? Bingo!
✔️ Chęci rozwoju w jednym z trzech obszarów: HR, administracja, finanse.
🚀 Co oferujemy?
💰 Wybór formy zatrudnienia - Ty decydujesz!
🏡 Możliwość pracy zdalnej, choć ze względu na charakter Twojej pracy chcemy Cię widzieć w biurze 3-4 dni w tygodniu
🚀 Swobodną atmosferę – bez niepotrzebnej biurokracji, z dużą autonomią i przestrzenią na kreatywność i samorealizacje.
🌟 Realny wpływ na rozwój firmy – bliska współpraca z naszym Head of People & Culture
🎉 Firmowe integracje – organizujesz, ale i bawisz się razem z nami!
🍽️ Piątkowe lunche w biurze
🌎 Pracę w firmie technologicznej SaaS o globalnym zasięgu i z dużymi ambicjami
💡 Szansę na rozwój w wybranym kierunku
Brzmi dobrze? Aplikuj i rozwijaj się z Antigro Designer🚀
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty