Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta
Pełny etat
UZ
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: Kraków Centrala


Opis Stanowiska

Jako Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta będziesz odpowiadał/a za bezpośredni kontakt z klientem i sprawne rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji. To stanowisko łączy w sobie zadania analityczne i komunikacyjne, dając możliwość realnego wpływu na jakość obsługi i wizerunek marki.

 

Zakres obowiązków:

·       Obsługa zgłoszeń, zapytań i reklamacji napływających od klientów,

·       Przyjmowanie spraw zgłaszanych telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem komunikatorów internetowych,

·       Weryfikacja zasadności zgłoszeń oraz identyfikacja przyczyn problemów i możliwych rozwiązań,

·       Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami oraz współpracownikami w celu uzgodnienia planu działania i skutecznego załatwienia sprawy,

·       Monitorowanie opinii o firmie i sklepie Tezeusz na forach internetowych oraz podejmowanie działań naprawczych w razie potrzeby,

·       Obsługa zamówień opłacanych przelewem tradycyjnym: weryfikacja płatności oraz przekazywanie zamówień do realizacji,

 

Oczekiwania:

·       Wykształcenie minimum średnie,

·       Komunikatywność i systematyczność,

·       Rzetelność i uczciwość,

·       Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

·       Samodzielność i dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy:

·       Stabilną współpracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,

·       Atrakcyjne zniżki na zakupy książek i produktów,

·       Pracę w zaangażowanym zespole i sympatycznej atmosferze.Dofinansowanie prywatnej opieki zdrowotnej,

·       Dofinansowanie karty Multisport,

·       Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,

·       Możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej biblioteki prywatnej,


Zapraszamy do aplikowania!


AiK Tezeusz jest liderem rynku antykwarycznego w Polsce z siedzibą główną w Krakowie i 14 placówkami w największych miastach w kraju. Zatrudnia 160 pracowników/ współpracowników i ma obroty 50 mln zł rocznie i 1,5 mln tytułów w ofercie internetowej. Rośnie średniorocznie 35%. Swoje, w większości unikatowe, książki sprzedaje w sklepie oryginalnym tezeusz.pl i na platformach Allegro i Empik Marketplace. Obecnie przekształca się w wieloformatowy e-commerce książkowy napędzany AI oferujący książki papierowe nowe i używane oraz formaty digitalowe e-booki i audiobooki. Tezeusz chce przeprowadzić cyfryzację kilka milionów tytułów książek używanych i oferować je w formacie subskrypcyjnym i produktowym. Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która może i chce to zrobić: przejście na pełny wybór formatów digitalowych zrewolucjonizuje krajowy rynek książek. W 2025 rozpoczniemy nasza podróż na wielkie rynki antykwaryczne Europy zaczynając od Czech, żeby sprawdzić, czy możemy je skonsolidować stosując nasze oryginalne know-how zakupowe z sukcesem zastosowane w Polsce.

Wpisujemy się w silne globalne trendy: moda na rzeczy używane, zielona no-waste gospodarka i konsumpcja, e-commerce, intensywne czytanie przez elity i akolitów, formaty digitalowe książek. W 3 -5 lat Tezeusz jako TAIK.com stanie się firmą w pełni napędzaną AI. Połączymy ciekawe tradycje - papier, książka, kultura - z nowoczesnymi trendami technologicznymi i kulturowymi. Udana synergia paradoksów to nasz przepis na holistyczne doświadczenie twórców-konsumentów, któremu trudno będzie się oprzeć.

Silna, wiarygodna, oryginalna i - co najważniejsze - praktykowana Kultura firmy jest absolutnym kluczem do sukcesu firmy mierzonym jakością i pięknem dobra. Pieniądze to jedynie podrzędny, choć konieczny środek do ważniejszych celów i pośredni skutek realizacji głębszych potrzeb klientów, pracowników i interesariuszy firmy. Szanujemy tych, którzy myślą inaczej. Ale nasza droga jest inna. Służba różnorakim sensom życia ludzi i ocalanie Planety to nasz brand.

Wymagane umiejętności

komunikacja
Microsoft Office
kontakt z klientem
organizacja pracy
Oferta dodana: 31.07.2025
Lokalizacja biura