Specjalista ds. obsługi klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ

ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ

AiK Tezeusz jest liderem rynku antykwarycznego w Polsce z siedzibą główną w Krakowie i 14 placówkami w największych miastach w kraju. W firmie mamy ponad 200 osób, 1,5 mln tytułów w ofercie internetowej i roczne obroty 50 mln zł. Rośniemy średniorocznie 35%. Sprzedajemy książki na swojej platformie tezeusz.pl oraz Allegro i Empik Marketplace. Obecnie przekształcamy się w wieloformatowy e-commerce książkowy napędzany AI oferujący książki papierowe nowe i używane oraz formaty digitalowe e-booki i audiobooki.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Specjalista ds. obsługi klienta


Cel stanowiska: Jako specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpowiadać za kontakt telefoniczny z potencjalnymi i aktualnymi klientami a także monitorowanie przebiegu realizacji zamówień. Jeśli potrafisz słuchać i rozwiązywać problemy, a jednocześnie chcesz być częścią kreatywnego i skoncentrowanego na kliencie zespołu, to miejsce dla Ciebie!


Zakres zadań:

  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami,
  • Wycena książek używanych zgodnie ze standardami firmy,
  • Mailowa obsługa klientów,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Tworzenie raportów z wykonanej pracy.


Oczekiwane doświadczenie i umiejętności:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Komunikatywność i systematyczność,
  • Rzetelność i uczciwość,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • Samodzielność oraz dobra organizacja pracy.


To oferujemy

  • Możliwość awansu i rozwoju w różnych obszarach,
  • Stabilna współpraca w prężnie rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne zniżki na zakupy książek i innych produktów.
  • Pracę w i zaangażowanym zespole, w sympatycznej atmosferze.

 

AiK Tezeusz jest liderem rynku antykwarycznego w Polsce z siedzibą główną w Krakowie i 14 placówkami w największych miastach w kraju. Zatrudnia 160 pracowników/ współpracowników i ma obroty 50 mln zł rocznie i 1,5 mln tytułów w ofercie internetowej. Rośnie średniorocznie 35%. Swoje, w większości unikatowe, książki sprzedaje w sklepie oryginalnym tezeusz.pl i na platformach Allegro i Empik Marketplace. Obecnie przekształca się w wieloformatowy e-commerce książkowy napędzany AI oferujący książki papierowe nowe i używane oraz formaty digitalowe e-booki i audiobooki. Tezeusz chce przeprowadzić cyfryzację kilka milionów tytułów książek używanych i oferować je w formacie subskrypcyjnym i produktowym. Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która może i chce to zrobić: przejście na pełny wybór formatów digitalowych zrewolucjonizuje krajowy rynek książek. W 2025 rozpoczniemy nasza podróż na wielkie rynki antykwaryczne Europy zaczynając od Czech, żeby sprawdzić, czy możemy je skonsolidować stosując nasze oryginalne know-how zakupowe z sukcesem zastosowane w Polsce.


Wpisujemy się w silne globalne trendy: moda na rzeczy używane, zielona no-waste gospodarka i konsumpcja, e-commerce, intensywne czytanie przez elity i akolitów, formaty digitalowe książek. W 3 -5 lat Tezeusz jako TAIK.com stanie się firmą w pełni napędzaną AI. Połączymy ciekawe tradycje - papier, książka, kultura - z nowoczesnymi trendami technologicznymi i kulturowymi. Udana synergia paradoksów to nasz przepis na holistyczne doświadczenie twórców-konsumentów, któremu trudno będzie się oprzeć.


Silna, wiarygodna, oryginalna i - co najważniejsze - praktykowana Kultura firmy jest absolutnym kluczem do sukcesu firmy mierzonym jakością i pięknem dobra. Pieniądze to jedynie podrzędny, choć konieczny środek do ważniejszych celów i pośredni skutek realizacji głębszych potrzeb klientów, pracowników i interesariuszy firmy. Szanujemy tych, którzy myślą inaczej. Ale nasza droga jest inna. Służba różnorakim sensom życia ludzi i ocalanie Planety to nasz brand.

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. obsługi Klienta (język norweski)

Nowa
Pomerico Group
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Język Norweski
Nowa