Business Development Specialist with Marketing

9 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B

Business Development Specialist with Marketing

Sprzedaż

-, Wrocław +2 Lokalizacje

Appchance

9 000 - 14 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

B2B marketing
sales
prospecting

Opis stanowiska

Appchance to firma z 14-letnim doświadczeniem w tworzeniu najwyższej jakości aplikacji mobilnych i webowych dla klientów z całego świata. Wspieramy digitalizację handlu, dostarczamy autorskie rozwiązania w modelu SaaS i pracujemy w oparciu o partnerskie relacje. Nasz zespół ekspertów dba, aby każdy projekt kończył się sukcesem.


Obecnie szukamy Business Development Specialist with Marketing – osoby, która połączy skuteczność w sprzedaży z otwartością na działania marketingowe. Jeśli czujesz się pewnie w samodzielnym prowadzeniu procesu sprzedaży w branży IT lub SaaS i chcesz mieć realny wpływ na strategię pozyskiwania klientów – poznajmy się!


Twoje zadania:

80% sprzedaż – pozyskiwanie nowych klientów B2B:

  • Aktywny prospecting i inicjowanie kontaktów.

  • Prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami, radzenie sobie z obiekcjami i zamykanie sprzedaży.

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami na polskim i zagranicznym rynku.

  • Samodzielne prowadzenie procesu sprzedażowego – od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy.

  • Monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych.

20% marketing – wsparcie działań wizerunkowych i lead generation (nie oczekujemy doświadczenia, ale otwartości na naukę):

  • Współtworzenie i koordynowanie kampanii w social mediach.

  • Współpraca z copywriterką, tworzenie materiałów marketingowych i prezentacji.

  • Koordynowanie działań SEO i obecności firmy na eventach branżowych.

  • Wsparcie przy organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych.


Szukamy osoby, która:

  • Ma min. 2–3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesu sprzedaży w branży IT (preferowane Software House lub SaaS).

  • Potrafi łączyć działania operacyjne z myśleniem strategicznym.

  • Czuje się swobodnie w rozmowie z klientem – zarówno w języku polskim, jak i angielskim (min. B2).

  • Umie radzić sobie z obiekcjami „tu i teraz” i nie boi się wychodzić z inicjatywą.

  • Jest dobrze zorganizowana, samodzielna i konsekwentna w działaniu.

  • Ma naturalną ciekawość biznesową i chętnie poszerza wiedzę o marketingu, e-commerce i nowych technologiach.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z CRM (np. Pipedrive).

  • Znajomość podstaw SEO, social media marketingu i/lub event marketingu.

  • Zainteresowanie e-commerce, UX, psychologią sprzedaży.


Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia od wyników.

  • Pracę hybrydową (na okresie próbnym 3/4 dni w biurze, po okresie próbny praca zdalna z wizytami w biurze raz na tydzień/dwa tygodnie)

  • Sprzęt – MacBook i telefon służbowy (do użytku prywatnego).

  • Prywatna opieka medyczna w LuxMed.

  • Karta Multisport.

  • Ubezpieczenie grupowe.

  • Budżet szkoleniowy i możliwość udziału w konferencjach branżowych.

  • Swobodną atmosferę w zespole i realny wpływ na strategię sprzedaży i marketingu.

  • Spotkania integracyjne i wyjazdy firmowe.


Proces rekrutacji:

  1. Screening z HR

  2. Przygotowanie zadania do zaprezentowania na spotkaniu.

  3. Rozmowa online z osobą z Hiring Managerem z elementem role play (ok. 60 min).

  4. Spotkanie w biurze z CEO i Hiring Managerem (ok. 60 min).


Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój biznesu, lubisz pracować z ludźmi i potrafisz połączyć sprzedaż z kreatywnym myśleniem marketingowym – wyślij nam swoje CV! 🚀

Oferta dodana: 13.08.2025
Lokalizacja biura