Asystent/ka ds. Digitalizacji
Nowa
Budownictwo

Asystent/ka ds. Digitalizacji

Warszawa
Rodzaj pracy
Freelance
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
ARCADIS

ARCADIS

Koncentrujemy się na zatrudnieniu, angażowaniu i rozwoju osób, które podzielają naszą pasję i chęć poprawy jakości życia na całym świecie. W ramach współpracy z nami będziesz miał okazję kształtować cały świat.

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

procesy budowlane

analiza dokumentacji

MS Office

Opis stanowiska

Asystent/ka ds. Digitalizacji

Warszawa (miejsce pracy: Galeria Wileńska, Targowa 72)

 

Opis stanowiska: 

Poszukujemy Asystenta Kierownika Projektów ds. Digitalizacji, który będzie czynnie uczestniczył w procesie digitalizacji dokumentacji związanej z eksploatacją budynków komercyjnych, wspierając doświadczony zespół pracodawcy. Digitalizacja dotyczy dokumentów związanych z budową i późniejszą eksploatacją budynków komercyjnych, a głównie dokumentów technicznych, takich jak dokumentacje budowlane, dokumentacje powykonawcze, decyzje administracyjne, pozwolenia, warunki techniczne, certyfikaty, instrukcje, ekspertyzy, umowy najmu, umowy serwisowe, umowy budowlane, protokoły przeglądów urządzeń i instalacji budynkowych.

 

Zakres obowiązków: 

  • Analiza zawartości dokumentów - przeglądanie i ocena dokumentacji technicznej oraz administracyjnej w celu zrozumienia ich treści i znaczenia.

  • Identyfikacja i segregacja dokumentów zgodnie z określonymi kategoriami.

  • Układanie dokumentów wg ustalonej struktury, zapewniając ich łatwy i szybki dostęp.

  • Opisywanie dokumentów wg. zawartości i uzgodnionej nomenklatury.

  • Oznakowanie dokumentacji.

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub student, preferowane kierunki architektura, budownictwo.

  • Znajomość procesów budowlanych i specyfiki dokumentacji technicznej, administracyjnej i prawnej w kontekście budownictwa.

  • Zdolność do dokładnej analizy i interpretacji dokumentacji.

  • Umiejętność analizowania i organizowania dużej ilości danych.

  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

  • Wiedza na temat zarządzania eksploatacją i konserwacją budynków będzie dodatkowym atutem.

 

Dlaczego warto zostać częścią zespołu Arcadis?


Nasza współpraca z klientami ma bezpośredni wpływ na całą planetę, a tym samym na ludzkie życie. Sprawiamy, że proponowane klientom rozwiązania stają się bezpieczniejsze i bardziej zrównoważone. Działając ramię w ramię z naszymi klientami, jako odpowiedzialni mieszkańcy Ziemi, możemy ulepszać jej obraz jako planety zrównoważonej.

Nieprzerwanie myślimy, jak nasza firma może pozytywnie wpłynąć na świat, tym samym podnosząc jakość życia ludzi.

Rozwiązania oparte na danych i rozwiązaniach cyfrowych stały się nieodłączną częścią pracy w Arcadis. Współpracując z klientami i stosując tym samym takie techniki jak myślenie projektowe, mamy możliwość dotarcia do sedna stawianych przez nich wyzwań i owocnej współpracy.


Jak globalna firma, zobowiązaliśmy się wspierać 5 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, aby zapewnić, że nasze projekty mają wpływ na zrównoważoną przyszłość dla wszystkich. Jednak nie tylko praca, którą wykonujemy dla naszych klientów, wpływa pozytywnie na społeczeństwo i planetę. Jesteśmy również zobowiązani pozytywnie oddziaływać na społeczeństwo, wspierając lokalne społeczności, w których interesie prężnie działamy.


By chronić planetę, monitorujemy i dokumentujemy informacje niefinansowe w celu podejmowania celnych decyzji biznesowych i zmniejszenia własnego wpływu na środowisko, mając na uwadze nasz cel – osiągnięcie zerowej emisji CO2 do 2030 roku.

Chcemy, abyś każdego dnia mógł pracować jak najlepiej, dlatego bardzo poważnie podchodzimy do kwestii równości, integracji, oraz sumiennie rozliczamy się z naszych działań. Naszą ambicją jest bycie pracodawcą z wyboru i zapewnienie Arcadianom idealnego miejsca pracy.