Jesteśmy agencją pracy ARTTIME. Świadczymy usługi outsourcingowe na terenie Polski.
Stale się rozwijamy i działamy z myślą o rozwijającym się dynamicznie rynku pracy, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko:
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Koordynacja i organizacja codziennej pracy biura.
- Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz korespondencją (elektroniczną i tradycyjną).
- Współpraca z dostawcami i kontrahentami, w tym zamawianie materiałów biurowych.
- Zarządzanie flotą samochodową firmy (koordynacja przeglądów, napraw, ubezpieczeń i dokumentacji).
- Organizacja spotkań, eventów i podróży służbowych.
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur oraz zasad w biurze.
- Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zarządu.
- Wsparcie zarządu w organizacji kalendarza, koordynacji spotkań oraz realizacji bieżących zadań i priorytetów.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lat).
- Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej.
- Wysokie zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne.
- Samodzielność, odpowiedzialność i dbałość o szczegóły.
- Elastyczna forma zatrudnienia dostosowana do Twoich potrzeb.
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity (np. karta multisport)