Młodszy Specjalista Helpdesk
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista Helpdesk

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Asseco Data Systems

Asseco Data Systems

Asseco Data Systems S.A. dostarcza produkty, usługi i rozwiązania informatyczne bazujące na oprogramowaniu własnym oraz firm trzecich dla przedsiębiorstw oraz administracji samorządowej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.


Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!



Zadania:

  • obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów,
  • zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania,
  • współpraca z developerami i analitykami,
  • aktualizacja dokumentacji technicznej i użytkownika.



Oczekiwania:

  • wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
  • umiejętność posługiwania się MS Office,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych - mile widziane.



Oferujemy:

  • prywatna opieka medyczna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • współpraca z ekspertami,
  • karta Multisport,
  • playroomy,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • owocowe dni,
  • drużyna Asseco Active Team,
  • spotkania integracyjne,
  • dofinansowanie okularów,
  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
  • praca w największej spółce IT,
  • boxy powitalne dla nowych pracowników.

Rekomendowane oferty

📧Hebrew Speaking Email and Chat Support Agent

Nowa
6 000 - 6 500 PLN/mies.
Transcom Worldwide Poland
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
obsługa komputera
język hebrajski
Nowa