Jesteśmy Autenti - tworzymy standard podpisu elektronicznego, który raz na zawsze wyeliminuje papier w procesie podpisywania dokumentów. Nasz flagowy produkt, Platforma Autenti, to narzędzie wykorzystywane przez tysiące klientów z ponad 120 krajów. Dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom użytkownicy nadali już miliony dokumentów.
Jeśli podzielasz wizję #paperless i lubisz upraszczać otaczającą Cię rzeczywistość - nie pozwól na siebie czekać i aplikuj!
Poszukujemy osoby, która będzie troszczyć się o klienta i jego doświadczenia w użytkowaniu platformy Autenti i innych naszych usług.
Jak to zrobisz?
-
Towarzysząc klientom w odkrywaniu funkcjonalności platformy SaaS
-
Rozwiązując zgłaszane trudności w użytkowaniu platformy (mail, chat, telefon)
-
Pracując nad poprawą standardów jakości obsługi naszych klientów
-
Badając przyczyny występowania zgłaszanych problemów oraz współpracując z zespołem nad usunięciem ich źródła
-
Tworząc artykuły do naszej bazy wiedzy
Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy wysokiej komunikatywności, inteligencji emocjonalnej i umiejętności aktywnego słuchania. Tak niewiele, a jednocześnie tak dużo potrzeba, żeby być świetnym w pracy z Klientem.
Oczekujemy również, że:
-
Masz doświadczenie w pracy z klientami w obszarze rozwiązań SaaS lub e-commerce
-
Czujesz się świetnie w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów
-
Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2
-
Potrafisz nawet najbardziej skomplikowaną sytuację opisać w prosty i zrozumiały sposób
-
Masz łatwość tłumaczenia żargonu technicznego na język potoczny
Mile widziane:
Znajomość Postman’a oraz API będzie bardzo dużym atutem.
Mamy dla Ciebie
-
Świetny zespół, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć
-
Profesjonalne wdrożenie, a następnie pracę w kameralnym, kilkuosobowym składzie
-
UoP, zlecenie lub B2B
-
MultiSport, prywatna opieka medyczna
-
Pracujemy w pełni zdalnie lub hybrydowo w Krakowie
-
Pełnimy dyżury w pracy po godzinach - według wcześniej ustalonego grafiku, dodatkowo płatne.