Twój zakres obowiązków:
Wsparcie Kierowników Kontraktu w bieżących działaniach dot. min.: tworzenie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i warunków gwarancji, tworzenie notatek ze spotkań aktywacyjnych, tworzenie oceny półrocznej podwykonawców, tworzenie pism, porządkowanie dokumentacji papierowej oraz elektronicznej;
Wsparcie Dyrektora Kontraktu w bieżących działaniach dot. min. wprowadzanie danych do intranetu, APP, SAP;
Prowadzenie korespondencji w ramach realizowanych projektów do Kontrahentów spółki;
Obsługę administracyjna projektu, kompletowanie dokumentów jakościowych dla poszczególnych projektów;
Archiwizację bieżących dokumentacji;
Zarządzanie bazą podwykonawców, a w tym min. aktualizację danych teleadresowych oraz danych dot. posiadanego przez podwykonawcę potencjału związanego z profilem jego działalności;
Rozliczenie, monitorowanie płatności dla podwykonawców;
Prowadzenie ewidencji sprzętu przekazywanego poszczególnym pracownikom do realizacji projektów;
Tworzenie dokumentów związanych z bieżącą pracą działu realizacji,
Nasze wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku;
Wykształcenie wyższe – budowlane;
Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych;
Wysoka kultura osobista;
Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
Dodatkowo:
Gotowość na krótkie delegacje (1-2 dniowe);
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
Zaangażowanie i motywacja do osiągania najwyższych standardów pracy;
Umiejętności organizacyjne oraz analityczne myślenie;
Punktualność, sumienność oraz skrupulatność w realizacji powierzonych zadań.
Oferowane warunki:
Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienie;
Ciekawą pracę w dynamicznym zespole;
Udział w prestiżowych projektach;
Benefity (ZFŚS, karta Multisport, prywatna opieka medyczna - Medicover, świętowanie urodzin, spotkania integracyjne itp.)
Rekomendowane oferty