Twój zakres obowiązków:
Koordynacja prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy;
Przygotowywanie przedmiarów / obmiarów robót;
Nadzorowanie wyboru podwykonawców;
Optymalizacja kosztów projektu, kontrola kosztów;
Prowadzenie uzgodnień z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami;
Przygotowywanie zamówień materiałowych, sprzętowych i usług niezbędnych do realizacji prac na budowie.
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe budowlane;
Min. roczne doświadczenie w pracy na budowie;
Otwartość na delegacje i pracę w delegacjach od pon. do pt.;
Umiejętność tworzenia dokumentacji powykonawczej;
Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
Prawo jazdy kat. B.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferowane warunki:
Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienie;
Ciekawą pracę w dynamicznym zespole;
Udział w prestiżowych projektach;
Benefity (ZFŚS, karta Multisport, prywatna opieka medyczna - Medicover, świętowanie urodzin, spotkania integracyjne itp.)
Rekomendowane oferty