Customer Support Specialist
Leona Henryka Sternbacha 1, Kraków
AUTENTI sp. z o.o.
Poszukujemy osoby, która będzie troszczyć się o klienta i jego doświadczenia w użytkowaniu platformy Autentii innych naszych usług.
Wymagania: Wysokiej komunikatywności, inteligencji emocjonalnej i umiejętności aktywnego słuchania. Tak niewiele, a jednocześnie tak dużo potrzeba, żeby być świetnym w pracy z Klientem.
Spodziewamy się również, że:
Masz doświadczenie w pracy z klientami w obszarze rozwiązań SaaS lub e-commerce,
Czujesz się świetnie w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów,
Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie (min) B2,
Potrafisz nawet najbardziej skomplikowaną sytuację opisać w prosty i zrozumiały sposób,
Masz łatwość tłumaczenia żargonu technicznego na język potoczny.
Zadania:
Towarzyszenie klientom w odkrywaniu funkcjonalności platformy SaaS,
Rozwiązywanie zgłaszanych trudności w użytkowaniu platformy (mail, chat, telefon),
Praca nad poprawą standardów jakości obsługi naszych klientów,
Badanie przyczyn występowania zgłaszanych problemów oraz współpraca z zespołem nad usunięciem ich źródła,
Tworzenie artykułów do naszej bazy wiedzy.
Mile widziana znajomość Postman’a oraz APIWarunki pracy:
Świetny zespół, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć,
Pełne wdrożenie, a następnie pracę w kameralnym, kilkuosobowym składzie,
UoP lub B2B,
MultiSport, prywatna opieka medyczna,
Pracujemy w pełni zdalnie lub hybrydowo w Krakowie,
Pełnimy dyżury w pracy po godzinach - według wcześniej ustalonego grafiku, dodatkowo płatne.
Customer Support Specialist
Customer Support Specialist
Leona Henryka Sternbacha 1, Kraków
AUTENTI sp. z o.o.