Specjalista (-ka) ds. obsługi klienta z językiem czeskim - Xiaomi
aleja Solidarności 171, Warszawa
Concentrix CVG International
Twój zakres obowiązków:
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;
Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Nasze wymagania:
✅ Znajomość języka czeskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
✅ Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
✅ Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
✅ Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
To oferujemy
🧑🏫 Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia;
🏠 Zdalny model pracy: ta pozycja jest w 100% zdalna;
ℹ️ Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport;
🔐 Umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym;
📈 Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
🤝 Wspierające środowisko zespołowe.
W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.
Specjalista (-ka) ds. obsługi klienta z językiem czeskim - Xiaomi
Specjalista (-ka) ds. obsługi klienta z językiem czeskim - Xiaomi
aleja Solidarności 171, Warszawa
Concentrix CVG International