Lubimy przy porannej kawie omawiać co się zadziało wczoraj i planować wyzwania na dzisiaj. Nie boimy się ciężkiej pracy, która przynosi rezultaty ani dyskusji o zadaniach mniej ambitnych. Wspieramy się wzajemnie w codziennym realizowaniu celów i umiemy wyciągać wnioski z tych niezrealizowanych. Jesteśmy dynamiczne, szczere i otwarte, co pozwala nam bezpośrednio mówić o problemach, aby je rozwiązywać. Bardzo cenimy pracę zespołową w kameralnej atmosferze.
Interesuje nas usystematyzowanie procesów rozliczeniowych i administracyjnych oraz realny wpływ na ich kształt. Stawiamy na jakość i skupiamy się na dostarczaniu rozwiązań, które pozwalają prawidłowo i bez zakłóceń funkcjonować naszej firmie. Bez wahania dokształcamy się w tematach, za które się zabieramy.
Jeśli Ty też - aplikuj do nas!
Dołącz do 4-osobowego zespołu jako Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń, który pomoże nam utrzymać i ustrukturyzować obszary rozliczeń i administracji przyczyniając się do wsparcia zespołów technologicznych i zapewnienia komfortowych warunków pracy oraz osiągania wyników.
autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.
Zatrudniamy blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach składających się z 5-9 osób pracujących w nowoczesnym biurze w Łodzi przy ul. Obywatelskiej.
Poszukujemy do naszego zespołu scrumowego (tak, tak, Scrum w administracji i rozliczeniach jest możliwy) Specjalisty ds. Administracji i Rozliczeń z doświadczeniem księgowym i administracyjnym podpartym nutą analityczną, z niezłomnym dążeniem do celu oraz kreatywnym podejściem.
Must have:
Znajomość podstaw księgowości i rozliczeń
Znajomość podstaw administracyjnych
Umiejętności komunikacyjne
Problem solving
Nice to have:
Znajomość prowadzenia projektów
Umiejętność tworzenia procedur i instrukcji
Obsługa narzędzia RedMine i Comarch ERP Optima
● Pracę zgodną z filozofią BizDevOps opartą na zwinnie działających zespołach w ramach Scrum;
● Narzędzie RedMine do organizacji obiegu zgłoszeń;
● Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);
● Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;
● Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B;
● Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;
● Bezpłatne lekcje języka angielskiego;
● Min. 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;
● Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;
● Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;
● Cykliczne spotkania integracyjne, również wyjazdowe;
● Dofinansowanie do karty sportowej;
● Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu;
● Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia!
● Rozliczenia kontrahentów polskich i zagranicznych oraz raportowanie i komunikowanie w tym obszarze;
● Raportowanie i monitorowanie płatności zarówno po stronie faktur przychodowych jak i kosztowych;
● Kontrola i raportowanie zadłużenia kontrahentów oraz współpraca przy ściąganiu długów;
● Obsługa i raportowanie kasy gotówkowej firmy;
● Zapewnienie prawidłowego działania i optymalizacji procesu przepływu dokumentów księgowych;
● Bieżąca współpraca z firmą księgowo-kadrową;
● Tworzenie i wdrażanie procedur i procesów rozliczeniowych i administracyjnych firmy;
● Obsługa poczty i przesyłek przychodzących i wychodzących;
● Procesy zakupowe na potrzeby wewnętrzne biura;
● Asystowanie i wspieranie Zarządu, Liderów i pracowników w organizowaniu tematów administracyjnych;
● Zarządzanie dokumentacją: utrzymanie dokumentacji, aktualizacja tablic informacyjnych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, komunikacja z pracownikami;
● Wsparcie w działaniach dążących do implementacji i funkcjonowania narzędzia do rejestracji dokumentów (np. RedMine) w firmie.
● Wykształcenia wyższego (księgowego lub/i administracyjnego);
● Min. 2 lat doświadczenia w tematach organizacji procesów administracyjnych lub/i księgowo-rozliczeniowych;
● Znajomości procedur i systemów administracyjnych i zakupowych;
● Dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2);
● Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
● Skrupulatności i zdolności interpersonalnych;
● Doskonałych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem;
● Zorientowania na koszty;
● Proaktywnej postawy i umiejętności pracy w środowisku wielozadaniowym.
Więcej informacji udzielamy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Aplikuj i dołącz do naszego zespołu już dziś!
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami.
Sprawdź podobne oferty pracy