Senior IT Support Specialist
Na Zjeździe 11, Kraków
Axence Sp. z o.o. Sp. j.
Tu Axence. Mówią o nas, że jesteśmy zespołem niezwykle utalentowanych i zaangażowanych ludzi, którzy na co dzień kształtują przyszłość bezpieczeństwa IT.
Tworzymy oprogramowanie, które usprawnia i upraszcza pracę działów IT oraz edukujemy o cyberbezpieczeństwie. Stawiamy na sprawczość, elastyczność i kreatywność – działamy bez korporacyjnych opóźnień i zbędnej biurokracji. Dostarczamy rozwiązania dla działów IT, zarówno w Polsce, jak i na świecie. I robimy to z pasją.
Stajemy przed nowymi wyzwaniami i rozwijamy nasze projekty. Dlatego szukamy nie tylko utalentowanej, ale i zmotywowanej osoby, która dołączy do nas na stanowisko Senior IT Support Specialist. Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za sprawne wsparcie naszych klientów, którzy korzystają z naszych produktów oraz pracowników firmy we wszystkich kwestiach sprzętowo softwareowych.
Jeśli chcesz dołączyć do nas i pomóc nam rozwijać relacje z klientami, przeczytaj dalej!
Jakie będą Twoje obowiązki?
Wsparcie pracowników Axence w zakresie sprzętu, systemów i oprogramowania: od konfiguracji, przez instalację, po rozwiązywanie codziennych problemów.
Zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego klientom zewnętrznym odpowiadając na zgłoszenia telefoniczne i mailowe, diagnozujesz problemy i udzielasz jasnych, konkretnych wskazówek.
Rejestrowanie zgłoszeń i tworzenie notatek w Zendesku.
Prowadzenie sesji zdalnych, podczas, których będziesz pomagać naszym klientom w rozwiązywaniu ich problemów z pracą z naszymi produktami.
Opieka nad firmowym sprzętem oraz politykami IT wewnątrz organizacji.
Opieka nad sprawnym działaniem sprzętu biurowego, konferencyjnego w firmie.
Współpraca z działem Developmentu i działami Sprzedaży.
Usprawnianie procesu wsparcia naszych klientów.
Wspieranie pozostałych osób ze swojego zespołu, mentoring, udzielanie pomocy.
Stałe podnoszenie wiedzy z zakresu naszych produktów.
Aplikuj do nas, jeżeli:
Masz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć wspierania innych: Potrafisz jasno się wyrażać i budować pozytywne relacje – zarówno z klientami, jak i kolegami z zespołu.
Umiesz dobrze zarządzać czasem i zadaniami: Działasz samodzielnie, jesteś zorganizowany/a i potrafisz wyznaczać priorytety.
Interesujesz się technologią i chcesz się rozwijać: Lubisz pracować z nowymi systemami i poznawać nowe narzędzia.
Analizujesz i rozwiązujesz problemy: Szukasz przyczyny, a nie tylko skutków – potrafisz diagnozować i eliminować problemy u źródła.
Znasz podstawy systemów i narzędzi IT: Masz doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi, konfiguracją urządzeń i wsparciem użytkowników.
Pracowałeś/aś z technologiami Microsoft: Znasz Windows Server, Active Directory i potrafisz wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
Porozumiewasz się płynnie w języku angielskim: Rozumiesz dokumentację techniczną i jesteś w stanie sprawnie komunikować się w języku angielskim.
Masz wyższe wykształcenie techniczne.
Mile widziane
Znajomość oprogramowania Axence nVision,
Znajomość przepisów RODO.
To długa lista oczekiwań – rozumiemy to i nie chcemy, by Cię zniechęciła! Nie oczekujemy, że spełniasz wszystkie kryteria od razu. Liczy się Twoje nastawienie, chęć rozwoju i gotowość do działania. Wierzymy, że możesz być dla nas świetnym kandydatem – nawet jeśli nie wszystko masz już dziś.
W zamian oferujemy:
Wynagrodzenie w przedziale 8 800 – 11 000 PLN brutto na umowie o pracę lub B2B: 9 600– 13200 PLN netto +VAT miesięcznie oraz premie kwartalne.
Możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie) i elastyczne godziny pracy (zaczynamy pomiędzy 7:30 a 10:00).
Jasne i konkretne zasady - cenimy transparentność i szczerość.
Dofinansowanie wypoczynku - wczasy pod gruszą.
Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
Dofinansowanie biletów do kina, teatru, itp.
Opieka medyczna w Enel Med finansowana przez Axence.
Dofinansowanie karty Multisport.
Dofinansowanie zajęć języków obcych z native speakerem.
Indywidualny budżet szkoleniowy, który pozwoli na rozwój Twoich umiejętności.
Spotkania integracyjne, również takie weekendowe, bo zależy nam na budowaniu wzajemnych relacji opartych na współpracy i szacunku.

Jesteśmy Axence – krakowską firmą, która od 20 lat projektuje narzędzia wspierające pracę działów IT. Wierzymy, że tylko dzięki wiedzy i ciągłemu uczeniu się możemy nie tylko tworzyć technologie przyszłości, ale także be...
Senior IT Support Specialist
Senior IT Support Specialist
Na Zjeździe 11, Kraków
Axence Sp. z o.o. Sp. j.