Specjalista/ka ds. marketingu i social mediów
Cześć!
Tu Axence. Mówią o nas, że jesteśmy zespołem niezwykle utalentowanych i zaangażowanych ludzi, którzy na co dzień kształtują przyszłość bezpieczeństwa IT.
Tworzymy oprogramowanie, które usprawnia i upraszcza pracę działów IT oraz edukujemy o cyberbezpieczeństwie. Stawiamy na sprawczość, elastyczność i kreatywność – działamy bez korporacyjnych opóźnień i zbędnej biurokracji. Dostarczamy rozwiązania dla działów IT, zarówno w Polsce, jak i na świecie. I robimy to z pasją.
Nasze projekty marketingowe nabierają tempa, a społeczność wokół Axence stale się rozwija. W związku z tym poszukujemy zmotywowanej i kreatywnej osoby, która jako Specjalista/Specjalistka ds. Marketingu i Social Mediów wesprze zespół w tworzeniu spójnej, angażującej komunikacji oraz w rozwijaniu relacji z użytkownikami naszych produktów.
Jeśli chcesz dołączyć do nas i pomóc w rozwijaniu naszych projektów, przeczytaj dalej!
Jakie będą Twoje obowiązki?
Dynamiczny rozwój społeczności Axence oraz Władcy Sieci.
Prowadzenie kanałów social media Axence (PL i ENG) oraz Władców Sieci.
Tworzenie i realizacja kalendarza publikacji dla marek Axence.
Tworzenie angażujących treści własnych oraz redakcja materiałów zewnętrznych.
Aktywizowanie społeczności wokół marek – konkursy, akcje, inicjatywy specjalne.
Bieżąca komunikacja z użytkownikami (WWW, social media, newslettery).
Współpraca z ekspertami, liderami opinii oraz autorami treści.
Angażowanie pracowników Axence w działania komunikacyjne i Employer Branding.
Dbanie o spójny wizerunek marki w kanałach marketingowych.
Aktualizacja treści w serwisach internetowych i kanałach social media.
Wsparcie organizacyjne eventów, webinarów i wydarzeń branżowych (online i offline).
Organizacja zamówień na potrzeby społeczności – kontakt z dostawcami, negocjacje.
Wybór i zamawianie nagród oraz gadżetów marketingowych.
Nadzór nad magazynem marketingowym oraz logistyką wysyłek (materiały, nagrody, gadżety).
Codzienna współpraca z zespołem marketingowym.
Aplikuj do nas, jeżeli:
Masz minimum 3 lata doświadczenia w marketingu.
Prowadziłaś/eś komunikację marek w mediach społecznościowych.
Swobodnie poruszasz się w serwisach: Facebook, LinkedIn, YouTube, Discord.
Potrafisz budować i aktywizować społeczności wokół marek.
Masz „lekkie pióro” i umiesz tworzyć angażujące treści.
Dobrze znasz pakiet MS Office.
Pracowałaś/eś z CMS-ami (np. WordPress).
Masz podstawową wiedzę z zakresu materiałów drukowanych.
Znasz podstawy tworzenia materiałów audiowizualnych.
Działasz samodzielnie i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania.
Masz wysokie kompetencje komunikacyjne.
Znasz język angielski na poziomie min. B2.
To długa lista oczekiwań – rozumiemy to i nie chcemy by Cię ona zniechęciła! To nie jest lista kompetencji "must have". Wiemy, że możesz być dla nas idealną osobą na to stanowisko i "na wejściu" nie spełniać wszystkich tych kryteriów. To, czego oczekujemy, to chęć rozwoju, pozytywne nastawienie, energia i entuzjazm. Brzmi dobrze? Wiesz, co robić. Czekamy na Twoje CV!
W zamian oferujemy:
Wynagrodzenie w przedziale 7 000 - 9 000 PLN na UOP lub B2B 8 400 - 11 000 PLN oraz premie kwartalne.
Możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie) i elastyczne godziny pracy (zaczynamy pomiędzy 7:30 a 10:00).
Jasne i konkretne zasady - cenimy transparentność i szczerość.
Dofinansowanie wypoczynku - wczasy pod gruszą.
Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
Dofinansowanie biletów do kina, teatru, itp.
Opieka medyczna w Enel Med finansowana przez Axence.
Dofinansowanie karty Multisport.
Dofinansowanie zajęć języków obcych z native speekerem.
Indywidualny budżet szkoleniowy, który pozwoli na rozwój Twoich umiejętności.
Spotkania integracyjne, również takie weekendowe, bo zależy nam na budowaniu wzajemnych relacji opartych na współpracy i szacunku.

Axence Sp. z o.o. Sp. j.
Jesteśmy Axence – krakowską firmą, która od 20 lat projektuje narzędzia wspierające pracę działów IT. Wierzymy, że tylko dzięki wiedzy i ciągłemu uczeniu się możemy nie tylko tworzyć technologie przyszłości, ale także be...
Specjalista/ka ds. marketingu i social mediów
Specjalista/ka ds. marketingu i social mediów