Zarządzanie marką Born2be na rynkach polskim i zagranicznych: opracowanie strategii marki, budowanie jej spójnego wizerunku.
Opracowywanie strategii promowania nowych kolekcji, produktów premium, linii specjalnych.
Analityka: analiza rynku i prognozowanie zmian, analiza konkurencji, trendów modowych, preferencji konsumentów, wyników kampanii, monitorowanie realizacji założonych KPI (zasięg, zaangażowanie, współczynnik konwersji, CAC, LTV) - Google Analytics, Facebook Business Manager oraz inne.
Planowanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi: kampanie sezonowe, premiery kolekcji, wydarzenia specjalne. Zarządzanie budżetem, harmonogramem, itd.
Bieżąca współpraca z działem performance marketingu przy planowaniu kampanii internetowych (Google Ads, Facebook Ads), ze studiem fotograficznym w zakresie prezentacji produktowej na stronie www sklepu, zespołem IT oraz UX (optymalizacja strony internetowej i aplikacji mobilnej)
Koordynowanie i rozliczanie współpracy z influencerami oraz partnerami (agencje reklamowe, PR, domy mediowe).
Koordynacja eventów promocyjnych i działań specjalnych, takich jak pokazy mody czy współpraca z gwiazdami.
W zakresie kreacji i content marketingu: nadzór nad produkcją materiałów graficznych i video, nadzór nad zespołem contentowym przy tworzeniu storytellingu marki.
Aktywne zarządzanie zespołem contentowym, influencer marketingu oraz graficznym.
Wymagania:
Minimum 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (doświadczenie w branży fashion, beauty, lifestyle będzie dużym atutem)
Doświadczenie w obszarze e-commerce – warunek konieczny
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem kreatywnym
Doświadczenie w organizacji eventów promujących markę
Kreatywne i nieszablonowe myślenie
Umiejętność motywowania zespołu, wysoko wykształcone umiejętności liderskie
Znajomość narzędzi: Google Analytics, Facebook Business Manager oraz innych do analizy prowadzonych działań