Specjalista ds. Sprzedaży Ecommerce
aleja Wyścigowa 6, Warszawa
AZAGroup
Zadania:
Kompleksowe zarządzanie ofertą produktową na zagranicznych platformach marketplace, takich jak Amazon, Erli, Allegro
Wdrażanie ofert produktowych (wybór produktów, poziom cen)
Analiza konkurencji i trendów rynkowych, monitorowanie działań konkurencji i dostosowywanie strategii cenowej w oparciu o analizę, identyfikowanie trendów e-commerce
Analiza wyników sprzedaży i kosztów sprzedaży na platformach sprzedażowych
Wdrażanie działań zwiększających widoczność ofert i poprawiających konwersję
Systematyczna praca nad zwiększaniem atrakcyjności i jakości oferty
Zarządzanie kampaniami reklamowymi w ramach platform sprzedażowych (PPC, ADS, itp.)
Monitorowanie kluczowych metryk kampanii marketingowych
Bieżące monitorowanie i dostosowywanie działań do regulaminów i wytycznych poszczególnych platform
Rozpoznawanie potencjału sprzedażowego na nowych rynkach zagranicznych
Proponowanie nowych rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe
Regularne raportowanie wyników
Współpraca z działem zakupu w zakresie wprowadzania nowych produktów.
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania trafnych wniosków.
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i elastyczność w działaniu - szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach
Samodzielność, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
Dobra znajomość pakietu MS office
Oferujemy:
Pracę w systemie hybrydowym: 2 dni stacjonarne, 3 dni zdalne
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna finansowana przez firmę, dofinansowanie do karty Multisport, zniżki pracownicze, budżet szkoleniowy, prezenty okolicznościowe, firmowe wydarzenia integracyjne
Brak dresscode
Specjalista ds. Sprzedaży Ecommerce
Specjalista ds. Sprzedaży Ecommerce
aleja Wyścigowa 6, Warszawa
AZAGroup