B2Bnetwork to firma technologiczna założona w 2015 roku, działająca na wielu globalnych rynkach, w tym m.in. w Polsce, USA i Danii. Poszukujemy Key Account Managera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami, wspierając ich rozwój oraz przyczyniając się do dalszego wzrostu naszej firmy. Idealny kandydat pomoże nam utrzymać silną pozycję na rynku i rozwijać długoterminowe, wartościowe partnerstwa.
- Utrzymywanie długotrwałych i korzystnych relacji z klientami, wspierając ich rozwój oraz zwiększając sprzedaż w firmie B2Bnetwork.
- Zarządzanie relacjami z klientami jako główny punkt kontaktu dla kluczowych klientów, budowanie silnych i trwałych relacji, które pozwalają na utrzymanie konkurencyjności i rozwój sprzedaży.
- Analiza potrzeb klientów oraz dostarczanie im odpowiednich produktów i usług. Monitorowanie ich zachowań na rynku i dostosowywanie oferty do zmieniających się oczekiwań.
- Koordynacja działań wewnętrznych, współpraca z działami: sprzedaży, HR, rozliczeń i administracji, w celu efektywnego realizowania potrzeb klientów.
- Rozwiązywanie problemów klientów przy wykorzystaniu umiejętności negocjacyjnych, budowanie lojalności klientów wobec firmy.
- Realizacja ustalonych celów sprzedażowych.
- Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umiejętność zarządzania kluczowymi klientami, budowanie długoterminowych, stabilnych relacji, które wspierają konkurencyjność firmy.
- Doświadczenie w prowadzeniu efektywnych negocjacji i rozmów, które maksymalizują korzyści dla obu stron.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, zorientowanie na wyniki i realizację celów.
- Umiejętność pracy zespołowej, współpraca z wewnętrznymi działami firmy (sprzedaż, HR, administracja, rozliczenia), aby zapewnić spójność działań na rzecz klientów.
- Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingu IT – znajomość technologii i rozwiązań IT, rozumienie procesów wdrażania oraz utrzymania usług IT, a także umiejętność współpracy z zespołami technicznymi.
- Zaawansowane umiejętności negocjacyjne, zarządzanie oczekiwaniami klientów i negocjowanie warunków współpracy w celu zwiększenia ich lojalności i wartości dla firmy.
- Doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi.
- Znajomość innych języków obcych.