Opis stanowiska
Jeśli praca przy komputerach to dla Ciebie przyjemność, a w rozwiązywaniu problemów technicznych nie masz sobie równych, aplikuj do Nas na stanowisko Wsparcia Technicznego.
Czym będziesz się zajmować na co dzień?
- przyjmowaniem i realizacją zgłoszeń obejmujących wsparcie IT
- instalowaniem oprogramowania użytkowego
- pomocą przy wdrażaniu nowego oprogramowania
- diagnozowaniem i usuwaniem problemów sprzętowych
Nasze oczekiwania
- systemy operacyjne z grupy Windows nie są Ci obce,
- masz wiedzę dotyczącą sprzętu informatycznego klasy PC
- umiesz aktualizować oprogramowania na stacjach roboczych
- lubisz rozmawiać z ludźmi, nawet tymi, dla których komputery to „czarna magia”
- znasz język angielski w zakresie niezbędnym dla rozumienia dokumentacji technicznej
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
- umiesz samodzielnie rozwiązywać problemy
- praca pod presją czasu nie jest dla Ciebie problemem (w Banku dużo się dzieje)
- doświadczenie w pracy w zespole wsparcia technicznego będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kategorii B – mile widziane!
Oferujemy
- możliwość pracy zdalnej do 10 dni w miesiącu
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie grupowe
- zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
- dofinansowanie do wypoczynku
- dofinansowanie działań szkoleniowych
- możliwość korzystania z pakietów sportowych
- dostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoski
- dostęp do platformy wellbeingowej BPS dbaMy
- Pracowniczy Program Emerytalny